fxslin Skrevet Juli 26, 2018 Share Skrevet Juli 26, 2018 Ojojoj. Se på den Aaaa. Nå begynner det å ligne noe her, ble very nais mister!!! Fortell litt mer om det buret... Sitter faktisk å leser meg litt opp om bur i disse dager mtp mitt eget prosjekt magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2018 (endret) Thank you @bmwgreg90, @fxslin og @Walkabout (Jeg fant nylig ut at jeg hadde LED-skiltlys ) Buret er et Bolt-on Clubsport-halvbur fra Wiechers-Sport! https://www.wiechers-sport.de/en/shop/ueberrollbuegel-kaefige/produkte/bmw-e46-coupe-clubsport-detail Mitt bur er ikke FIA-godkjent (motorsport/løp), dessverre. Kun gatebruk Men FIA-godkjent bur kan de visst fikse for deg om du spør Jeg bare tar med et par bilder over på denne siden også Endret Juli 26, 2018 av magneten MGunders, lagunilla, Designer og 8 andre reagerte på dette 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Det buret var bøst👍👍 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Gromt! 😎 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Faderrullan. Fikk du inn bur før meg å greier ja.. 😛 niice farge! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Denne tråden hadde jeg gått glipp av gitt! For en tøff bil!! (i3s også ) Underholdene skrevet også, supert lesestoff på en rolig dag på jobb!😎😎 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2018 (endret) Takker @laffe, @BjornarHS og @danskiii! Ja du må henge med i svingene her, @danskiii Hjertelig takk skal du ha @mslello! Ekstremt fornøyd altså Når jeg gikk ut i natt og låste opp bilen, så tennes jo lysene i baksetet, og buret lyste opp, oh my god så rååått! Etter nice tips fra @mcelg om å klaske på 12.9-bolter i stedet for å lakkere de gamle, så gikk jeg på snopefabrikken og handlet litt i dag Nam nam! 12.9 med unbrako Muttere hadde de ikke, så de må lakkeres! En lakkmester leste tråden min, og så at jeg hadde gjort (og er derfor ferdig med) alle tabber en lakkerer kan gjøre, så jeg fikk fagbrev i posten. Og er herved ekspert på lakkering! Som perler på snor! Blir bra det Fikk seg en skvett med klarlakk også Det strammes! Se der ja! Mye tøffere med en gang! Ganske stor forskjell egentlig! Skal vi frekke oss til noen før og etter-bilder Endret Juli 27, 2018 av magneten BjornarHS, Designer, AlexHD og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Ble mye bedre! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Detta ble stilig! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGunders Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Ble helt rått. Svarte bolter gjorde seg 😁 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2018 Takktakk @mcelg, @ahj og @MGunders Da er i3s’en klar for roadtrip til Bærgæn sammen med @andreaskarm og våre madammer! Skal bli friskt å få smake på skikkelig rekkeviddeangst! M3en får bli hjemme i garasjen, da den offisielt ikke har plass til oss 4 lengre Marius2002, ahj, Runey og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 (endret) Ble skamkult det der altså! Åsså var det ikke i karbon en gang. Er helt stum jeg Men siden du er opphengt i detaljer (det er jeg også) så ville jeg snudd de boltene som sitter ytterst slik at mutterne står inn mot midten. Da ser du bolthodene gjennom vinduene ikke muttere Evt. kjøpe slike plastikkhetter som dekker de slik at de ser ut som koppmuttere. Endret Juli 27, 2018 av StigJ magneten, RF91 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Kom på en kjempeideee til deg!! Gule sikkerhetsseler magneten, Marius2002, laffe og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 Dette blir jo bare råere og råere 😮 ahj og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 27, 2018 Share Skrevet Juli 27, 2018 (endret) Dette ble rått, og jeg gleder meg til å se den som skal smyge seg på plass i baksetet der med buret i. For ikke å snakke om fargen; spot on. Endret Juli 27, 2018 av papertiger magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå