Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med et råskinn. Det der er en modig fargekombo, og all honnør til dere som bestiller bil kun med tanke på dere selv! Det skulle vært flere av dere :) Zanzibar har vokst på meg etter å ha sett noen bilder av bilen din fra dine første teasere, hadde vært kjekt å se et bilde der dybden og effektene i lakken virkelig kommer fram. Virkelig lekker farge som vekker oppsikt. Interiøret er jo også et stykke arbeid for seg selv, jeg ser etterhvert nå at det matcher veldig bra med eksteriøret. Uansett, mine tanker og vurderinger er uvesentlige her, dette er en helligdom av en bil samme hvordan en vrir og vender på det. Skal du beholde F10en også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, papertiger skrev:

Skal du beholde F10en og?

Den ligger ut for salg, men det haster ikke. Jeg trenger ikke selge, men jeg får bare brukt en i gangen, og en slik bil bør brukes.

Jeg sjekket med M i Tyskland og den er spesiell. Derfor er jeg i tvil om jeg selger. Pris avgjør.

Svar från individual:

Your customer owns the only car in this combination.

We produced no other F10 with “Frozen Bronze met.” and this Interior.

 We produced 9xF10 in “Frozen Bronze met.” from 2013 till the EOP of this model.

 

4B9BA685-2CD4-4254-80C7-2B836120476A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg hentet bilen for en måned siden, har en ting irritert meg. De leverte ikke i henhold til forventning.

Det øverste bilde var det jeg forventet, neste bilde var det som de leverte. Etter flere henvendelser fikk jeg følgende melding i dag.

»Har nå fått bekreftelse fra Individual at de vil produsere disse delene i Tartufo skinn og sende direkte til dere for ettermontering.

Håper dette er en akseptabel løsning for deg og din kunde.

På BMWs vegne beklager vi selvsagt at denne misforståelsen oppstod.»

Saken løste seg.

Jeg takker Tim hos Bavaria Økern for utmerket service.

440F69B1-56B9-4E75-84A6-5E82B80C4B94.jpeg

BFCDE398-B159-4CDC-8BC3-0A773C8F00B5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var jo faktisk en vesentlig fargeforskjell der. Men er det snakk om feil montering fra Individual sin side eller er det bare det at nyansene blir forskjellige fra prospektet til ferdig produkt?

Godt de ordner opp i dette, kjedelig å måtte få alt byttet ut i ettertid. Får håpe de får satt sammen igjen interiøret så godt som mulig etter fabrikkens finish og standard. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja det var jo faktisk en vesentlig fargeforskjell der. Men er det snakk om feil montering fra Individual sin side eller er det bare det at nyansene blir forskjellige fra prospektet til ferdig produkt?

Godt de ordner opp i dette, kjedelig å måtte få alt byttet ut i ettertid. Får håpe de får satt sammen igjen interiøret så godt som mulig etter fabrikkens finish og standard. 

Det er ikke feil på skinnet og fargekombinasjon, det er dekslet som var feil.

Dekslet som sitter der i dag er i sort plast. Jeg regnet med at deksel hadde samme farge som plasten på seteryggene. Attachment Parts In Colored Plastic Tartufo

De har ikke deksel i denne farge, så da bruker de skinn på disse deksler.

Endret av Ampera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...