Snagg30 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Helt fantastisk! Hadde mye heller hatt F90 også en M2, du har Norges råeste M5 så ingen poeng i å ha to mener jeg gratulerer så mye med nytt tilskudd.
Ampera Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden (endret) 5 minutter siden, Snagg30 skrev: Helt fantastisk! Hadde mye heller hatt F90 også en M2, du har Norges råeste M5 så ingen poeng i å ha to mener jeg gratulerer så mye med nytt tilskudd. F90 står godt i garasjen, den blir aldri solgt. Det var F10 som måtte vike plass for M2 CS Endret 8 timer siden av Ampera Saltkjelen, Morten B og fupsaker reagerte på dette 3
Dusy Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Føyer meg i rekken her og sier gratulerer med en helt rå bil, Helmer!
skoglund Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gratulerer, likte farge valget ditt:) Blir spennende å se hva som kommer av upgrades på denne:)
Snagg30 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 5 timer siden, Ampera skrev: F90 står godt i garasjen, den blir aldri solgt. Det var F10 som måtte vike plass for M2 CS Ja var det jeg siktet til helt riktig dette
BrokeBoi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Gratulerer med nok en M! Forventa egentlig noe brunt eller bronse, men kult at du går i en helt annen retning med lilla. 👌 Må si jeg ble litt smånervøs for at det skulle bli en hybrid M denne gangen, så det var positivt å se at det ble en M med ren bensinmotor.🙂 fupsaker reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Endelig var katta ute av sekken Helmer. Gleder meg til å få sitte på en tur Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå