m-blå Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 (endret) Var for noen mnd. siden og hentet meg en 550i. Lenge tenkt at jeg må ha en V8 før alt skal bli elektrisk. Satt litt langt inne da den manglet M-sport og var Kallisto-grå. En farge jeg aldri har sett før. Ble positivt overrasket når jeg fikk se og prøve bilen, den ble med hjem. Veldig fornøyd med og ha Comfort seter igjen etter og ha hatt ett par 3 serier. Denne har og Adaptive drive, led lys og digitalt instrument panel. Litt kjedelig med all kromen. Har nå fått foliert vinduslister. Lakkerte lister på bakfanger samme farge som bilen samtidig som jeg fikk lakkert og montert org. Alpina frontspoiler. Legger med noen bilder hvordan det ble. Veldig fornøyd med fargen som forandrer seg etter lyset. Og ikke minst med motoren. Herligt drag og ikke minst lyd etter og ha kjørt diesel i mange år, dog 3 liter da. Endret September 24 av m-blå Daniel., mslello, hanssae og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Gratulerer med flott bil 😊 nå i disse valgtider så stemmer du sikkert ikke MDG 😊 Snagg30 og m-blå reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 (endret) Gratulerer med ny bil, med skikkelig drivstoff type Med Alpina front og nydelig farge utvendig så savner ikke jeg M-sport på denne, fantastisk bil. Gromt interiør som fortjener flere bilder her. Endret August 20, 2021 av Snagg30 Hpi, HenrikSolberg, m-blå og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Gratulerer med flott F10. Et skikkelig friskt pust med Luxury line og Alpina-leppe. Ron Jeremy, m-blå, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 20, 2021 Forfatter Share Skrevet August 20, 2021 17 minutter siden, Hpi skrev: Gratulerer med flott bil 😊 nå i disse valgtider så stemmer du sikkert ikke MDG 😊 Takker. Det kan du være sikker på. Den i bakgrunnen på ene bildet bruker 140 ltr. diesel i timen Saltkjelen, HenrikSolberg og Hpi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Der kom det tråd også ja. Veldig flott bil, og oppgraderingene dine var akkurat passe. m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 20, 2021 Forfatter Share Skrevet August 20, 2021 17 minutter siden, Snagg30 skrev: Gratulerer med ny bil, med skikkelig drivstoff type Med Alpina front og nydelig farge utvendig så savner ikke jeg M-sport på denne, fantastisk bil. Gromt interiør som fortjener flere bilder her. Jeg ble fornøyd når Alpina leppen kom på. Greit og ha noe ikke alle har, fleste som ruller rundt har M-sport. Dårligt med bilder av interiør. Kan legge med ett par fra annonsen. mslello, fupsaker og EasyL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 20, 2021 Forfatter Share Skrevet August 20, 2021 20 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med flott F10. Et skikkelig friskt pust med Luxury line og Alpina-leppe. Takker. Ja jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre med krommen rundt grøftelysa, men enn så lenge så blir den. På Alpina org. har dem en litt mindre kromramme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Chromen gjør seg like godt på denne som prinsessen i bakgrunn. Har du noen andre planer for bilen? Ron Jeremy og m-blå reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Nydelig bil, fargevalg og motor! Jeg møtte deg her for en ukes tid siden på karmøy. Det artige var at på turen møtte jeg deg og 4 andre med alpina frontspoiler, pluss den jeg selv har på min e61 😅 Luxury line er så pent! Her har du god bil som vil holde seg godt i pris. Importerte du selv? m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Helt enig, er veldig smalt hvordan en BMW «skal» se ut, at den må ha M sport er opplest og vedtatt. Krom på rett model og farge kan være vel så vellykket. Gratulerer med rett motor i BMW sitt fineste 5’er chassi! m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Meget lekker bil med helt perfekt motorisering i disse miljøtider. Jeg vil også sinat det var litt befriende å se en F10 LCI uten M-sport for en gang skyld. Luxury line og denne fargen var faktisk meget smakfullt, behold bilen sånn! Men jeg savner kanskje ett 550i merke på bakluka, det må vises at du kjører V8...som sagt veldig viktig i disse tider 😅 Men jeg likte den Princessen i bakgrunnen der også, er det en 45? Perfekt kombo på båt og bil da 👍 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Føyer meg inni rekken av folk som mener dette var ett friskt pust blant alle m sport bilene. Med nydelig fargekombo og grom motor 👍 m-blå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 20, 2021 Forfatter Share Skrevet August 20, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Meget lekker bil med helt perfekt motorisering i disse miljøtider. Jeg vil også sinat det var litt befriende å se en F10 LCI uten M-sport for en gang skyld. Luxury line og denne fargen var faktisk meget smakfullt, behold bilen sånn! Men jeg savner kanskje ett 550i merke på bakluka, det må vises at du kjører V8...som sagt veldig viktig i disse tider 😅 Men jeg likte den Princessen i bakgrunnen der også, er det en 45? Perfekt kombo på båt og bil da 👍 550i merket er på plass, samt kromlisten på bakfanger er lakkert. Stemmer....det er vår P45 i bakgrunnen. hanssae, fupsaker, Fredrik 90 og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 20, 2021 Share Skrevet August 20, 2021 Rå bil og rå båt Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå