Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da blir det enda en tråd her på forumet for min del, denne gang så "toppe me heile driden" så dem sier hjemme i Sandnes og slår til med en 2014 facelift Alpina D5.

Etter å ha eid en 2010 F10 525d så innså man kjapt at 5-serie var noe mer for seg selv, og siden jeg har sikla etter Alpina siden jeg først fant ut hva det var så tenkte jeg det var på tide å satse stort. Bilen er for øyeblikket enda hos forhandler i utlandet men begynner reisen hjemover til Norge på tirsdag 07.09.21 og forhåpentligvis på skilt ikke lenge etter det.
Legger ved bilder fra annonsen i innlegget under for å slippe styr med redigering av overskrift i senere tid :) 

Endret av danskiii
Skrevet

Gratulerer så mye Torjus og med det har du skaffet noe av det råeste jeg vet .

Gleder meg til du kommer innom igjen og da nytter det ikke å komme med noe trimmet e21 ,da skal jeg se Alpina 😅😅,Neida velkommen er du uansett ,men dette blir spennende.

Skrevet
59 minutes ago, bayerks-mach-werk said:

Herlig bil, hvor mange hk og NM er det i en slik alpina utgave? 

349hk og 700nm :)

49 minutes ago, sveigis said:

Gratulerer så mye Torjus og med det har du skaffet noe av det råeste jeg vet .

Gleder meg til du kommer innom igjen og da nytter det ikke å komme med noe trimmet e21 ,da skal jeg se Alpina 😅😅,Neida velkommen er du uansett ,men dette blir spennende.

Blir spennende å ha bilen en stund absolutt! Hehe vi får se om det blir tur forbi, må se hvor lenge den blir i mitt eie også :)

48 minutes ago, Saltkjelen said:

Gratulerer med fantastisk flott Alpina. Hadde vært interessant å se hvordan denne er mot M550d en gang. :) 

:) Det tror jeg @liffi har planlagt å finne ut allerede :P

12 minutes ago, Reef89 said:

Gratulerer ja. Nydelig eksemplar. :)

:D

Skrevet
On 9/6/2021 at 6:36 PM, Mortenej said:

Gratulerer. Absolutt en fantastisk flott Alpina. :)

Takker :)

10 hours ago, BjornarHS said:

Ser ut som du har fått deg en flott vogn der ja 😁👍

Enig! :D

6 hours ago, Walkabout said:

Meget lekker sak! Gratulerer, gleder meg til å se flere bilder av denne :) 

Takker! Hehe, gleder meg til å se den selv :P

• danskiii changed the title to danskiii's plukk og mix. Alpina D5, kommet til Norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...