Skulebollen Skrevet Mai 5, 2022 Share Skrevet Mai 5, 2022 Var det en 4s du har? Vi har en Taycan Turbo til brukis nå, latterlig god og kjøre, og går som ett uvær 😅 Men infotainment syns jeg funker myye bedre på Bmw.. ikke prøvd så mye i4 og stor skjerm.. men syns Taycan er "tungrodd" inni fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 5, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2022 6 minutter siden, Skulebollen skrev: Var det en 4s du har? Vi har en Taycan Turbo til brukis nå, latterlig god og kjøre, og går som ett uvær 😅 Men infotainment syns jeg funker myye bedre på Bmw.. ikke prøvd så mye i4 og stor skjerm.. men syns Taycan er "tungrodd" inni Nei, ble vanlig 4, da jeg ikke fant en 4S med ønsket spec. Men ikke utenkelig at det blir oppgradering etterhvert. Liker PCM i siste versjon som min har, men BMW er mer oversiktlig. Synes faktisk 4 i Sport Plus går mer enn bra nok for meg. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 19, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2022 (endret) Grunnet regler i Frankrike på import kommer 10% ekstra fordi vi er medlem av EFTA og vanskeligheter med å få tak i noe. Så no sale akkurat nå.. Endret Mai 19, 2022 av fupsaker KireS og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2022 (endret) Sagaen om min i4 M50 ender mandag 6.6: Da går den til Tyskland. Summen ble €83000 pluss frakt, som er noe rundt 850k før frakt. Får kjørt ca 1500km med den før den tid, så må si meg fornøyd med rundt 151k i fortjeneste på 3 ukers eierskap. Så da blir det kun Porsche og i3 fremover. 10% depositum betalt og resten før den hentes. Det er også skrevet kontrakt. Endret Mai 27, 2022 av fupsaker Fahad, BimmerFan!, Ron Jeremy og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 27, 2022 Share Skrevet Mai 27, 2022 Trodde kun det var gamle Hiacer av biler som ble eksportert fra Norge😅 Gratulere med salg! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 27, 2022 Share Skrevet Mai 27, 2022 Gratulere! Det var det samme i 2017, mange av Opel Ampera som ble levert tidlig i Norge ble eksportert til Tyskland, fikk selv tilbud, men ikke i nærheten den avkastning du fikk. sveigis og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 27, 2022 Share Skrevet Mai 27, 2022 Gratulerer med salg! Så da kan vi konkludere med at Ampera, Hiace og i4 har noe til felles fupsaker og Martin musegutt reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2022 Siste kveld med begge no, må si det er stusselig, mtp bildet av ratata. 🤪 mslello, danskiii, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 7, 2022 Share Skrevet Juni 7, 2022 Skutt gullfuglen du @fupsaker🤩 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 7, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2022 (endret) 3 timer siden, Chris A skrev: Skutt gullfuglen du @fupsaker🤩 Det spørs akkurat nå. Problemer med moms osv.. Og bilen er nedbetalt, Porschen er delvis nedbetalt osv. Bare surr nå. 🤪 Endret Juni 7, 2022 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2022 Bilde av bilen i Tyskland på tyske, midlertidige skilt. Kjøper er svært fornøyd! 😁 sveigis, StigJ, mossing 92 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 Interressant at den ble solgt til Das Vaterland; var det pris eller tilgjenglighet som gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2022 8 minutter siden, Orjan skrev: Interressant at den ble solgt til Das Vaterland; var det pris eller tilgjenglighet som gjorde det? Det var begge deler. Men lunken interesse her. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2022 Share Skrevet Juni 13, 2022 Gratulerer med salg Artig at bilen ble solgt til Tyskland, det eksporteres faktisk en hel del elbiler ut av landet ettersom prisene er så lave her og tilgangen god. Nyere elbiler og eldre Japse biler er populære å selge på eksport fupsaker og mossing 92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå