Gå til innhold

E46 M3 - 750i solgt


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, sveigis skrev:

Her var det sinnsyke flotte oppdateringer Snagg 😊😊

Skjønner skuffelsen med en gang ,men godt dette ordner seg .

Kommer til å bli rimelig rå med de hjulene og oppsettet ellers .

Men som den retromannen jeg er ,så var den beste oppdateringen det du har kjøpt e36en 😅,neida alt er knallrått både til den nye og den gamle .

Schmiedemann anlegg lager en sinnsyk rå lyd i disse bilene og hvertfall med grenrør og .

Håper bare at dette grenrøret passer bra uten modding .

For til m20 og m30 så er det Lotto ..

Enten bolt on eller masse kutting og sveising for at det ikke skal gå i torpedo og lignende .

Men vært moddingen får lyden er magisk ,og på denne bilen din blir det rått .😊

Mange takk! :D haha ja jeg vet du sverger til de gamle traverne men det forstår jeg godt, de har sin helt egen sjarm. 

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Tøft med eksos. Ble det en visuell forandring også? Felgene kommer til å sitte som et skudd. Gleder meg til å se! :)

Det er jeg faktisk ikke 100% sikker på, jeg la de gamle sorte ende stussene inn til i farta og de virket til å vær ganske lik. Men ende stussene er store nok så dette var ikke et krav eller ønske fra min side å få de større. 

57 minutter siden, papertiger skrev:

Aiaiai, her har du slått på stortromma! Dette gleder jeg meg til å se til våren :D 

Begynner å bli blind for priser nå, myser for harde livet når jeg skal handle deler. Blir spennende å se til sommeren :D 

39 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Kan anbefale å montere eksosen på e36’n selv. Ikke veldig vanskelig, bare litt knotete. Gir en god mestringsfølelse å gjøre det selv, og ikke minst så slipper lommeboka å bli så mye tynnere!

Flott med skikkelig eksos på bilene!

Jeg kunne gjerne tenkt meg å ordne selv men selvtillit på dette området er ikke tilstede, så en annen forum bruker her inne som driver med et E30 prosjekt har sagt han vil ta på seg arbeidet. Naustet jeg leier er tidligere brukt som verksted så veggen er full med verktøy og ellers god plass for å skru :) 

27 minutter siden, Orjan skrev:

Herlig oppdatering! Ordentlig motor trenger ordentlig lyd, og de felgene er fantastisk flotte!! Det blir en lang vinter 😁

Mange takk! Er enig, lyd er så stor del av bil gleden for meg. Hehe den blir veldig lang :P

27 minutter siden, E.C. skrev:

Må vel være noe nabo du ikke liker når du skal ha mer brumming fra begge bilene dine 😆

Fra spøk til Bjarne, så var det fine oppgraderinger :)

Jeg synder litt på den fronten men ellers er vi stille! Tusen takk :) 

22 minutter siden, Dusy skrev:

Gromme oppgraderinger @Snagg30😄

Takk! :D 

21 minutter siden, Skulebollen skrev:

Meget bra! Nå kan vi svartflagges sammen 😬 

Er det GS du har handlet eksos til begge biler fra?

Hahaha, så lenge du er på banen så er det vell ingen andre biler som blir registrert med lyd! ;) Den gule maskina di over døyver alt annet på banen.

Nei eksosen til X3M’n ordnet GS, gode priser og svært hyggelige folk som strekker seg det lille ekstra. Til E36’n kom jeg over et lite brukt anlegg på Finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Da var det dags for en større oppdatering på X3M’n! 

Flott oppdatering, gleder meg til å se det live. 
Nå mangler du det siste med litt mere ytelse, slik at jeg kan være passasjer på neste trackday😇!

Gleder meg allerede.

Her får du ytelse som du kan få godkjent i vognkort.


https://manhart-performance.de/en/product/mhtronik-powerbox-bmw-f97-x3m/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! 😎 Blir nok en bøllete lyd i X3en nå vil jeg tro, med OPF så er det så som så med lyd i standard eksosen. Og de felgene der er bare helt rå, de kommer til å løfte looken på bilen mange hakk. Smakfulle oppgraderinger 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Ampera skrev:

Flott oppdatering, gleder meg til å se det live. 
Nå mangler du det siste med litt mere ytelse, slik at jeg kan være passasjer på neste trackday😇!

Gleder meg allerede.

Her får du ytelse som du kan få godkjent i vognkort.


https://manhart-performance.de/en/product/mhtronik-powerbox-bmw-f97-x3m/

Takk for det! :D Gledes selv til neste gang vi treffes, håper du og slenger deg med videre på neste bane kjøring og da skal vi selvsagt på tur i X3M’n ;)  tuning er siste på agendaen, usikker på om og hva det eventuelt blir til. 

42 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Tøft! 😎 Blir nok en bøllete lyd i X3en nå vil jeg tro, med OPF så er det så som så med lyd i standard eksosen. Og de felgene der er bare helt rå, de kommer til å løfte looken på bilen mange hakk. Smakfulle oppgraderinger 👍

Ble en hyggelig oppgradering absolutt uten at den ble for mye. Felgene er jeg enig vil heve bilen ganske mye :D takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Gromme oppgraderinger :D

Henger meg på @sveigis som den nostalgikåte fyren jeg er og gleder meg litt mer over å se E36n :P

 

Takk for det! :D 

Der er en ærlig sak, forhåpentligvis blir det en god del mer neste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to E46 M3 - 750i solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...