Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2022 Share Skrevet Mars 30, 2022 Hadde et ålreit treff for 12 år siden. Artig med treff her og der. Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Bimmerstreff må vi få til og jeg er med om det er i i østlandsområdet. Hva med egne benker til off topic diskusjoner ?Spør for en venn .🤗🤗 Neida det må vi gjøre . Walkabout, scoot, ahj og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Hadde vært kjempeartig! Vil forsøke å komme så fremt det lar seg gjøre 🤩 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Jeg er definitivt med! sveigis og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Dette har jeg ventet på, jeg er med! Marius2002, lagunilla og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Absolutt! Er med! Marius2002 og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 1, 2022 Share Skrevet April 1, 2022 Ja! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Bumper opp denne. Det hadde vært stas. Ble to turer ut med E30'n (!) i fjor, så om jeg får til tre turer i år er det forbedring 😄 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 Ja. Altså folk må gjerne komme med forslag til locations på sør- og østlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Jeg synes Foksrød rett før Sandefjord funka helt fint. Er flere større plasser man kan samles på, samt midt mellom øst/sør slik at ikke sørlendingene trenger å kjøre i 4t for et bimmers treff sveigis og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 51 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Jeg synes Foksrød rett før Sandefjord funka helt fint. Er flere større plasser man kan samles på, samt midt mellom øst/sør slik at ikke sørlendingene trenger å kjøre i 4t for et bimmers treff Vi møttes jo her ifjor ,en genial plass med nok av plass ,samt muligheter for litt mat osv for den som ønsker det . Her må det vel være greit å treffes vel ?😊 Da får man litt kjøring både fra dere som er fra Oslo og omegn samt vi som er fra sør . Olaandref, Dusy, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 8, 2022 Forfatter Share Skrevet April 8, 2022 16 timer siden, ///M-ini95 skrev: Jeg synes Foksrød rett før Sandefjord funka helt fint. Er flere større plasser man kan samles på, samt midt mellom øst/sør slik at ikke sørlendingene trenger å kjøre i 4t for et bimmers treff 15 timer siden, sveigis skrev: Vi møttes jo her ifjor ,en genial plass med nok av plass ,samt muligheter for litt mat osv for den som ønsker det . Her må det vel være greit å treffes vel ?😊 Da får man litt kjøring både fra dere som er fra Oslo og omegn samt vi som er fra sør . Synes dette høres veldig bra ut! Fair at alle har ‘’like’’ langt å kjøre haha sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Fair at alle har ‘’like’’ langt å kjøre haha Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 8, 2022 Share Skrevet April 8, 2022 Dette kunne jeg tenkt meg å være med på også! Kjører også gjerne litt er jo litt av sjarmen det å kjøre til treff gjerne i felleskap med andre. Bra tiltak @Slavearbeider'n Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 21 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Synes dette høres veldig bra ut! Fair at alle har ‘’like’’ langt å kjøre haha Syns dere tenker jævlig lite på meg her, blir 2612 km å kjøre tur retur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå