Lars89 Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 (endret) Da ble det endelig M-bil på meg også. Valget falt på en Hockenheimsilver 2019 M2 Competition gått 34000km. Er i mine øyne riktig utstyrt med bl.a M setebelter, M sportsseter og M sportsbremser i tillegg til alt det vanlige. Det er ettermontert div M-performance-utstyr; Innvendig: M2CS-ratt i alcantara, interiørlister, håndbrekk og girspak i karbon. Utvendig: karbon diffuser bak, leppe foran, speil, spoiler på bakluke og splittere på sideskjørt. Har ingen spesielle planer utover å nyte og kjøre da bilen er bra som den er, men tar gjerne imot tips. Var på et veldig hyggelig treff i regi av BMWCCN Agder. Var så heldig å få med pokal hjem. Moro! Endret August 31 av Lars89 hanssae, smashy, Daniel. og 29 andre reagerte på dette 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Gratulerer med RÅ bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Gratulerer så mye med grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smashy Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Snasen kjerre! Gratulerer! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Gratulere med rå bil, elsker fargen den er helt perfekt! Riktig M2 med ekte ///M motor, denne kommer du til få mye glede av. Jeg følger spent med i tråden om dine erfaringer Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Grattis med M2 👌. Om du er fornøyd med bilen på alle områder så er det ingen vits i å bruke noe tid eller penger på modifikasjoner. Erfaringsmessig blir det fort et stort pengesluk så snart man setter i gang. sveigis og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Gratulerer så mye med en helt riktig M2! 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Gratulerer så meget. Jeg mener du absolutt valgte riktig her (i forhold til M3/M4 etc.). fupsaker, Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 8, 2022 Share Skrevet Mai 8, 2022 Gratulerer! Helt konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2022 Takker for alle fine ord! Ja jeg syns det er en god totalpakke BMW har fått til her. Nydelig fast og fin i styring, kontante bremser og motor som bare gir og gir. Og med det lille ekstra som er på denne ser den passe bøllete ut også. Eneste lille irritasjonsmomentet er en stein som kilte seg mellom caliper og felg, men jeg var klar over at det kunne skje og ser at det ikke er første gang det har skjedd heller. Sånn er det bare med disse bremsene. Har booka banekjøring på E30Meet for å prøve litt mer av hva som bor i bilen og må vel komme meg en tur på Rudskogen også i år. Ser jo at visuelt sett burde den nok vært lavere, men understellet fungerer så utrolig bra som det er så tuller ikke med det. Dusy, E.C., Fahad og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Gratulerer med tøff bil! Lars89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2022 Share Skrevet Mai 9, 2022 Gratulerer med utrolig flott bil Man kan vel med trygghet si at dette er en av de beste nyere BMWene, og i Competition utgave har de gjort en fabelaktig bil enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Gratulerer med både grom M2 og pokal! 😀🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Gratulerer! Competition er så utrolig mye kulere enn standard M2. Her er det vel ikke mye annet å gjøre enn erstatte refleksene bak med honeycombs Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 10, 2022 Share Skrevet Mai 10, 2022 Ja, gratulerer med herlig M2. Enig med @Walkabout. M2 Competition er jo der den opprinnelige M2en i utgangspunktet skulle vært (S-motor, M-seter, M-speil osv). Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå