sanders54 Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 Har fulgt med tråden din en lengre periode selvom jeg ikke har postet noe, og synes du har gjort en fabelaktig jobb. Ønsker deg masse god bedring. sveigis reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 7 timer siden, sveigis skrev: Nå skal ikke sveigis sine Bimmers sider bli en helseblogg men kan jo være greit å vite hvor dramatisk den kan være : Joda Jan. Om ikke du kommer med daglige oppdateringer så vil vi ha ukentlige, håper det kan være en inspirasjon for deg også. Orjan og Mortenej reagerte på dette 2
viggo E34 Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 Dette hær var fælt å lese Jan, selv om det tross alt gikk bra Ønsker deg masse god bedring og håper rehabiliteringen går i en fei. sveigis reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet Februar 10 Skrevet Februar 10 Trist lesning, Jan, men riktig god bedring og bruk all den tid du trenger. Vi er her. 😉 sveigis reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 (endret) Enig med Rune her, du må gi oss oppdateringer gjevnilig Jan. Bra å høre at det går fremover, du har vilje av jern så dette klarer du! Fortsatt god bedring. Endret Februar 11 av Mortenej sveigis reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 Dette var kjipe greier Jan! Får håpe det blir bedre med litt hviling! sveigis reagerte på dette 1
mslello Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 God bedring Jan! Du får bruke de fine BMW'ene dine som treningsmotivasjon! 💪 sveigis reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 masse god bedring Jan! kjenner jeg deg rett så gir du deg hvertfall ikke satser på at formen kommer seg mer og mer og at vi treffes til sesongen på et bmw treff sveigis reagerte på dette 1
DrSakke Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 God bedring Jan!! Er det liv i lemmene så kommer det seg gradvis tilbake skal du se!! Finnes uante reserver i kroppen. mvh Sakke sveigis reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet Februar 11 Skrevet Februar 11 God bedring! Vi sees snart på treff! 💪👌 sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Februar 12 Forfatter Skrevet Februar 12 Oppdate fra slagavdeling . Ja folkens det er nå snart en liten uke siden det fatale skjedde og kan vel skrive litt nå hva som har skjedd og hva som skjer . Dagene her har gått med på masse undersøkelser MR og mere til . Samt forsiktig trening med fysio osv . Fra å ikke kunne omtrent gå ti meter klarer jeg nå i det minste gå noe lengre uten hjelp ❤️ Har fått treningstips men må ta det rolig ,men klarer jeg det ? Fysioterapeut sa følgende :Hvor enn jeg går møter jeg deg ,for en vilje ! Og skal man kunne oppnå treff og samvær med dere og bilene har jeg ikke valg,jeg forsøker hvertfall. Den gode nyheten her er at jeg allerede blir sendt på Rehab imorgen og skal være der type lenge .Der ligger alt klart og til rette for at Jan skal funke igjen håper jeg … Status : Følelser i arm ;3/10 Følelser i bein :5/ 10 SÅNN var det ikke på fredag .😊 Så dette er verktøysbenken min pr dd : Ville lagt hjemme i grus med bilene men . Legg forøvrig merke til beina her ; De har jeg løftet på plass selv og det er ikke en selvfølge .😓 Jeg har et enorm apparat rundt meg både via meldinger tlfer herifra og hjemme og vennene mine som gjør rørt og satt ut . Naboen min vet jeg hater når ting står . Han skal bytte viskermotor på Combo ,så fikk jeg tlf fra en gjeng igår som ville ferdigstille e91 og dette er folk som kan Bmw 😊❤️ E91 sa jeg kan bare stå men jeg takket ydmykt . Summen av alt jeg lever og har det greit tross tingene ,likevel er det tøft dette og kommer aldri til å legge skjul på det . Det som gir meg boost er ting er og innleggene fra trådene deres og fortsett med det så gledes det til disse igjen ; Så har vi fått pratet ut litt hjemme om ting og . Biler har jeg og jeg har sagt at jeg vil ikke ha alt ,og når jeg nevner salg av feks e34 blir det krig … Så nå fremover tar Mini med seg e34 hjem og hun tar ansvar for den i lang tid og der får den garasje 😊😊 Combo skal bort eller e91 .Den som funker best blir . E28 skal ikke selges men planen er hos søsteren min om jeg ikke blir bra nok til sommeren . Man må stikke fingeren i jorden og være realistisk . Små mål er fasiten her nå😊😊 Da fikk dere en helseblogg og en oppdatering angående bilene . Til uken må jeg leie en som kan vaske e61 bilen min tror jeg . Og takk for alle hilsninger og tlfer😊😊🙏 Rune-K, Orjan, Lars89 og 29 andre reagerte på dette 29 3
sveigis Skrevet Fredag kl. 13:17 Forfatter Skrevet Fredag kl. 13:17 Fredags upd og mye har skjedd de siste par dagene😊 Jeg ble spurt av en her på forumet om jeg at jeg gjerne kunne fortsette oppdateringen her både på den ene og andre fronten her og kan jo det. Jeg fletter inn litt her om hva som har skjedd her og hjemme . Starter da først det bilrelaterte. Forrige uke så fikk jeg pakke fra Koed. Der var det pakket feil. Skulle hatt dette : Men fikk dette ; Hva dette er må gudene vite 😂😂 Uansett en tlf og et bildebevis til Koed og rett del ble sendt og fruen sendte dette idag ; Rett del hjemme .😊😊 Så sendte hun et par bilder av bilene : Dette ; Bare disse bildene gir meg boost her jeg er nå😊🥳. Og hvor er jeg nå.? Jeg har vært så heldig å komme rett inn på Rehab her i Kr sand ❤️ Normalt tar dette tid ,men kom direkte inn og ble bønnhørt . Her er det spesialister og ikke minst ikke noe hvilhjem . Ved innsjekk igår ,så var det samtale med spesialister ,leger osv . Samtaler om alt fra veien videre til det psykiske og det er like viktig. Så idag kl 08 var det ergo terapeut for å trene på fin motorikk som å lære å holde kniv ,ja det hverdagslige i den hånda som har fått det . Ja en lang vei å gå 😩😩 Så etterfulgt av å begynne å få liv i beinet her og det går gradvis fremover . Fredag for en uke siden : -Rullestol Fredag etter : Står på to bein og får flyttet meg for egen maskin . Det sa sagt jeg jeg halter og sliter med å løfte bein ,men summen av alt jeg får beveget meg og idag skrev jeg historie . Klarte å hente min første kaffekopp selv uten hjelp og gikk ut i solen alene : Da kom det en tåre av glede 🙌🙌😊 Så ja etterhvert med god hjelp og god tid ,så håper jeg dette går veien. De sa at de har aldri sett sånn en viljestyrke og progresjon på lenge blant slagpasienter og det var jo koslig og inspirerende og høre . Likevel mange stunder som er utfordrende og sånn vil jeg ha i lang tid. Da er det bra man finner motivasjon her . Fikk tilbud om hjemmeperm men sa nei . Blir og trener 😊 Det var ukens upd både bil og helsemessig og ikke minst da vet dere hva som skjer her selv om det tar tid . Kos dere i helga med bil og hva det måtte være 😊😊 mr.pingu, Otis, bricks og 29 andre reagerte på dette 26 6
*MrB* Skrevet Fredag kl. 18:13 Skrevet Fredag kl. 18:13 Flotte oppdateringer Jan. Det er helt gull å komme seg inn på opptrening i regi av et apparat som kan det. Sammen med vilje (som du åpenbart har i bøtter å spann) så gjør det en enorm forskjell. Min far ramlet ned fra et stillas å knakk ryggen på 3 steder for ca 1 år siden. Ene bruddet var et puslespill som måtte hasteopereres. Luktet rullestol lang vei…. Siden kom han på rehab/opptrening, og i dag både går og kjører han igjen. Og han gjør stadig fremskritt. Ekspertene ba han tidlig om se langt frem og sette seg mål ut fra det. 3 mnd, 6 mnd, 12 mnd osv. Det var litt vanskelig i starten, for man ønsket jo å klare noe nytt hver dag. Men det blir fort en maraton med slikt, og da må man ha et langsiktig perspektiv også. Fortsett å oppdatere oss. Håper du blir frisk nok til å få knipe litt på bilene dine igjen snart. Eystein Ose, sveigis og Otis reagerte på dette 2 1
Vegard_ Skrevet Fredag kl. 18:44 Skrevet Fredag kl. 18:44 Litt på etterskudd, men god bedring Jan! Lykke til videre med rehab sveigis reagerte på dette 1
awt Skrevet Fredag kl. 19:01 Skrevet Fredag kl. 19:01 Huff, dette har jeg ikke fått med meg. Virkelig ikke noe hyggelig lesing, men i all elendighet virker det som om humøret er på topp og helsen kommer seg om ikke annet. Masse lykke til! sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå