Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
52 minutter siden, papertiger skrev:

Det var jo en voldsom pris. Langt over hva jeg hadde trodd den skulle koste i forhold til hva iX3 koster. 

Tenkte akkurat det samme. Mulig de prøver melke markedet litt. Men vil tro en iX3 er et mye bedre kjøp.

Edit: Kan jo være de ikke tør prise den for tett på i4 heller i frykt for salget på de siste i4ene.

Endret av laffe
Skrevet

Fikk også mail på denne. 789k er en latterlig pris. Om ikke fremtidige kampanjer er rundt 100k billigere kommer denne til å floppe fullstendig. 

Skrevet
9 timer siden, Telcontar skrev:

Ligner på en annen gammel traver for meg. Glad jeg valgte å gå for en i4 for 3 uker siden.

[...]

Jeg ser helt klart likheter. Selv synes jeg det er et eller annet med fronten sett forfra som drar meg veldig i retning av Nissan EV 200. Det er måten og mengde kort panser, smal, høyreist linjeføring, støtfangeren som er over lyktene og høyreiste "varebilspeil" som gjør at de får veldig lik form. 😅

Spoiler

Skjermbilde2026-06-19kl_17_48_01.thumb.png.37de30577cb21823c42ae86292476abb.png
Skjermbilde2026-06-19kl_17_53_28.thumb.png.010b3f8a1b3937c73801a34ab82b33d9.png

Hva gjelder pris, har jeg også bitt meg merke i hvor høy denne er. Det er litt uforståelig hvordan BMW har tenkt når både iX, iX3 og i3 opererer i relativt like prissegment. Neue Klasse spiller naturlig nok på rekkevidde og 800v, men så revolusjonerende er det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...