Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Noen som klarer å forsvare prisen på den her???

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=111171291

Tja. En Class II 318is vokser ikke på trær og med tanke på alt som er på originalt, understell, bremser, optikk osv. vil jeg ikke påstå den er overpriset. Joda, noe høyt kanskje, men likevel. Det er kun 2500 eksemplar bygget og den ble bygget spesifikt for baneløp. Spesiell og kul bil om man tar historien i betraktning. @TRF her vet jeg kan litt mer om disse fra en tidligere anledning. :)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke å forsvare prisen, men er enig med Marius. Dette er altså homologeringsbilen for "Class 2". Til sammenligning så var e30 m3 homologeringsbil for Class 1 bilen e30 m3. 318IS Class 2 var homologeringsbilen til "Supertourer" (STW / STC) bilen, som jo var BMW Motorsport sin deltagelse i racing etter e30 m3 tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daniel. skrev:

Absolutt. Ser ut som det er nok å ta tak i der. 

Bildet og annonsetekst gir meg et inntrykk av at bilen har fått lite oppfølging i senere tid. 

Trist å se en bil som var så dyr som ny at nesten ingen hadde råd til å kjøpe den redusert til et rustent rep.objekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MGunders skrev:

Absolutt. Ser ut som det er nok å ta tak i der. 

Bildet og annonsetekst gir meg et inntrykk av at bilen har fått lite oppfølging i senere tid. 

Trist å se en bil som var så dyr som ny at nesten ingen hadde råd til å kjøpe den redusert til et rustent rep.objekt

Jepp, gått 300k da men allikevel. Burde vært tatt bedre vare på. Ser jo 728i som har blitt behandlet bedre enn det der.

Lurer på hvor mye rust det er under og hva mer som er gale. Sikkert veldig få som gidder å bruke tid og penger på å fikse den opp når de ser kilometerstanden. Finnes jo 750 med det dobbelte som fortsatt ruller rundt i statene f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel. skrev:

E34 Touring 525ix manuell, lurer på om denne gikk i Bergen før. Så ofte en ganske lik en med BN skilt.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=111318913

E46 330Ci til 180k?? :D

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=111303745

180k? xD du kan få min ferdig rusten til 30k xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig så er det sikkert jeg som er gammel og sær, men jeg synes det er irriterende med setningen "EU-ok (dato)med ingen feil" - Ja, hvis det hadde blitt påpekt feil hadde den jo ikke vært EU-ok? :)

Jeg skjønner forsåvidt at det kanskje er noen som mener det er at den er EU-ok på første forsøk, men er det nødvendigvis noe å skryte av? For å sette det på spissen ville jeg heller kjøpt en bil som hadde byttet f.eks bremseskiver pga. anmerkning på EU enn en som gikk rett igjennom med bremseskiver akkurat innenfor hva som er tillatt.

Sukk

Endret av sluquet
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestandig skrevet inn hele smørbrød-lista over deler som har vært skiftet i bilens levetid. Eu-kontroll kan kjøper finne selv via skiltnummer. Om bilen ble godkjent i går, kan demperne fremdeles være overmodne for utskifting, for eksempel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...