StigJ Skrevet Februar 1, 2019 Share Skrevet Februar 1, 2019 14 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg spår tidenes mest omfattende facelift på hekken til G3x 3-serie om noen år. Ellers har jeg ved flere anledninger trodd det har stått en G29 Z4 i garasjeanlegget hjemme ved det blotte øyet, men så har det vist seg å bare være en slik. https://www.specsavers.no/bestill-en-synstest Poppy, Walkabout, olenikolai og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Februar 1, 2019 Share Skrevet Februar 1, 2019 På 31.1.2019 den 7.44, StigJ skrev: Så bilder fra Autoxo On ice hvor denne var avbildet. . Stemmer bra det! cityhopper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Synd å se en slik bil vinterlagring som det her DonaldT, Turbo-HF og N.E.W. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Uheldig sjel på E18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 Spottet på bilopphugginga i Mo i Rana.. Tilsynelatende veldig hel og pen e46 320d. Usikker på hva som er feil, kanskje motorhavari.. Uansett synd at den ikke fikk en ny sjanse på veien 😕 HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Februar 25, 2019 Share Skrevet Februar 25, 2019 Saftig Defender, fet AMG, så Edsel, bilen som nesten tok livet av Ford. Kewet Buddy parkert, Tesla kommer susende forbi. Til slutt favorittlekebilen min da jeg var liten pjokk med selvpåklistrede klistremerker. sandersander, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2019 Share Skrevet Mars 5, 2019 Stod og så på en lang langtransport ved en rundkjøring i Kristiansund, så kom plutselig disse forbi (det er en sort foran den gule): Jeg tok så bilde av den lange langtransporten uten å faktisk se hva jeg tok bilde av, og jammen var det ikke havnet en Saab-linselus med der som jeg ikke hadde lagt merke til. Den sorte Porsche kjørte forbi meg en gang til litt senere, men var litt for treg igjen: uglefossen, sandersander, cityhopper og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 8, 2019 Share Skrevet Mars 8, 2019 Her kan du snakke om å senke bil til ett nytt nivå ! https://www.expressen.se/tv/livsstil/allt-om-bilar-1/bilen-rullar--trots-de-sneda-hjulen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 Hvor har @Werther gjort av seg egentlig? Har var jo en god bidragsyter i denne tråden. Poppy, Daniel., HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 Her er en fra sist uke. N.E.W., Marius2002 og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hvor har @Werther gjort av seg egentlig? Har var jo en god bidragsyter i denne tråden. Du er ikke alene som lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 På 18.2.2019 den 13.36, ///M-ini95 skrev: Uheldig sjel på E18 Zip Sande etter Hanekleivtunnelen? Så en ble stoppa andre veien der tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 1 time siden, Shattered skrev: Sande etter Hanekleivtunnelen? Så en ble stoppa andre veien der tidligere Muligens der ja Såpass, kjekt å vite neste gang jeg tar den veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Mars 9, 2019 Share Skrevet Mars 9, 2019 Mulig feil tråd, men ... Har ikke ord ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 12, 2019 Share Skrevet Mars 12, 2019 Velholdt E46 325 CI Clubsport, og en skitten 991 GT3 vinterbil. Mathiseen, DonaldT, sandersander og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå