Daniel. Skrevet August 31, 2020 Share Skrevet August 31, 2020 14 timer siden, Lars89 skrev: Jeg blir så glad når jeg ser folk velger FARGE på bilene sine! Ufattelig mye grått og sort her i landet. Ser at jeg må få meg ny tlf. Ser MYE bedre ut i virkeligheten. Atlantis Blue... Denne er Snapper Rocks blue Den og Sunset Orange kom i slutten av produksjonen (eller med LCI?) på 4 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 Litt snæx. Lekker Cosworth: 360 og 488: Esprit Turbo: Og en pen 944: Werther, Weltzin, Patteyh og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 @Gabz Du må fly mye helikopter du, som ser alle dine spottings fra høyden 😅 opienor og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 Spottet i Halden i dag. Dette må vel kalles sjeldent!?🙂 DonaldT, uglefossen, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 (endret) Bra oppmøte på treff i Lillesand i dag! Endret September 5, 2020 av Lars89 N.E.W., Øyvind L., fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2020 Share Skrevet September 5, 2020 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Du må fly mye helikopter du, som ser alle dine spottings fra høyden 😅 Bor i leilighet i blokk. Nedentil på ene siden her er det bensinstasjon og ofte noe tøft innom der opienor, Fredrik 90 og Patta reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 8, 2020 Share Skrevet September 8, 2020 On 9/5/2020 at 5:30 PM, Gabz said: Bor i leilighet i blokk. Nedentil på ene siden her er det bensinstasjon og ofte noe tøft innom der Det var enda godt du oppklarte dette mysteriet. Fugle-motivene samt stalker-knipsingen på motorveiene gjorde at jeg mistenkte at du kjørte "Airwolf", alltid klar til å skyte ned gamle Corvetter og Ferrarier hvis det behager deg. mossing 92, Fredrik 90, opienor og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2020 Share Skrevet September 15, 2020 Ikke ofte man ser disse orginal lenger og uten m-sport samt at det er en 523i. Mathiseen og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind92 Skrevet September 15, 2020 Share Skrevet September 15, 2020 Amerikaner med "BMW" parkering N.E.W., Weltzin, BrokeBoi og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 15, 2020 Share Skrevet September 15, 2020 (endret) 4 timer siden, Reef89 skrev: Ikke ofte man ser disse orginal lenger og uten m-sport samt at det er en 523i. Jeg vet hvem som kjøpte den ny, husker regnummeret fra da jeg jobbet hos Bavaria. Han hadde den ganske lenge også husker jeg, var daglig leder hos en båtforhandler her i byen. Grunnen til at jeg husker det var at det var en del problemer med den, og det var jeg som fikk jobben med å stadig kjøre den ut til kunden etter de hadde fikset den. Vi snakker nå tilbake i 2008/2009 Endret September 15, 2020 av Fredrik 90 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2020 Share Skrevet September 15, 2020 Hellcat. Brutal lyd! N.E.W., KireS, Weltzin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 17, 2020 Share Skrevet September 17, 2020 Litt skeive bilder av tøffe biler. Fisker Karma: Blobeye STI: Og en M50 med matchende skilt. fupsaker, N.E.W. og Patteyh reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 24, 2020 Share Skrevet September 24, 2020 Siste mnd spottings av litt av hvert - god blanding. Mathiseen, Dusy, KireS og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 26, 2020 Share Skrevet September 26, 2020 Subaru Baja finnes det ikke mange av Patta, Saltkjelen, N.E.W. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 27, 2020 Share Skrevet September 27, 2020 Dagens fangst Kvasi, Patta, Peak og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå