Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, Dusy said:

Gode gamle Tou Scene! :D 

Yes! Kjent i byen? Dette bygget som ligger på utsiden av Tou Scene huser nå Øst, en prima ølbar som vel er delvis eid av Lervig Bryggeri om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, papertiger said:

Yes! Kjent i byen? Dette bygget som ligger på utsiden av Tou Scene huser nå Øst, en prima ølbar som vel er delvis eid av Lervig Bryggeri om jeg ikke tar feil.

Studerte på UiS i 3 år, og jobbet 1 år på Legevakten i Stavanger etter det. Herlig by, men måtte krype til korset og flykte fra været 😂 Bodde siste året på Badedammen også, så Øst var man ofte innom :)

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Dusy said:

Studerte på UiS i 3 år, og jobbet 1 år på Legevakten i Stavanger etter det. Herlig by, men måtte krype til korset og flykte fra været 😂 Bodde siste året på Badedammen også, så Øst var man ofte innom :)

Aha da er du lommekjent jo. Ditto, studerte her i 3 år selv og ble værende, bodd i området i 11 år nå faktisk. Det er en by av akkurat passe størrelse etter min smak, men været kan være noe begredelig her på Vestlandet ja 😛 . Til gjengjeld er naturen her uslåelig, men været er vel prisen å betale. 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Fredrik 90 said:

Tok en rask "hurtiglading" på vei hjem i kveld. Fra 95 km rekkevidde til 915 km på 4 minutter...slå den elbilfolk 😅 Ikke var det kø her heller 😇

LOL, måtte du innom en drivstoffstasjon? Jeg har bare plugget inn bilen hjemme, noe som tar meg hele 5 sekunder per operasjon. Å fylle opp de siste 1000 km med rekkevidde har tatt meg langt under 4 minutter sammenlagt i inn- og ut-plugginger 😅  Kostet meg forresten under 150kr, hvor mye kom dieselen på? Ikke var det kø på hjemmeladeren heller 😇

#trollmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, E.C. skrev:

LOL, måtte du innom en drivstoffstasjon? Jeg har bare plugget inn bilen hjemme, noe som tar meg hele 5 sekunder per operasjon. Å fylle opp de siste 1000 km med rekkevidde har tatt meg langt under 4 minutter sammenlagt i inn- og ut-plugginger 😅  Kostet meg forresten under 150kr, hvor mye kom dieselen på? Ikke var det kø på hjemmeladeren heller 😇

#trollmer

Ja jeg måtte det denne gangen, ikke så ofte jeg trenger å stoppe innom her da 👍 Å kunne "fylle" hjemme er sikkert praktisk, som du sier så er det ikke kø heller der. Men du må jo ha en veldig lang skjøteledning hvis du skal på tur da?😅 Koster jo litt å "lade" så raskt som jeg gjør, men det har man råd til. Forutsigbarhet, enkelhet og frihet koster dessverre litt ekstra, men det er verd det 😀

#trekkeoppteslafanboys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, E.C. skrev:

LOL, måtte du innom en drivstoffstasjon? Jeg har bare plugget inn bilen hjemme, noe som tar meg hele 5 sekunder per operasjon. Å fylle opp de siste 1000 km med rekkevidde har tatt meg langt under 4 minutter sammenlagt i inn- og ut-plugginger 😅  Kostet meg forresten under 150kr, hvor mye kom dieselen på? Ikke var det kø på hjemmeladeren heller 😇

#trollmer

 

2 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ja jeg måtte det denne gangen, ikke så ofte jeg trenger å stoppe innom her da 👍 Å kunne "fylle" hjemme er sikkert praktisk, som du sier så er det ikke kø heller der. Men du må jo ha en veldig lang skjøteledning hvis du skal på tur da?😅 Koster jo litt å "lade" så raskt som jeg gjør, men det har man råd til. Forutsigbarhet, enkelhet og frihet koster dessverre litt ekstra, men det er verd det 😀

#trekkeoppteslafanboys

Uansett hvor morsomt dette er å lese gutter. Så er dette en BILDE tråd. Så skaff dere et rom et annet sted enn bimmers! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, her var ingen Z3 Coupe, den har vært på verksted i snart 4 uker for å få nye foringer/motorfester/travers etc. Tatt rimelig mye lengre tid enn forespeilet, men var «vanskelig» å skaffe riktige deler, mange på ferie bla bla bla. Satser på bilde av bilen på plassen sin ila uken.

7B6694A2-7BE1-4481-9613-4350FEBBA699.thumb.jpeg.2e3d81db1981eb56d6e16754abc35449.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2020 den 20.43, Ingvaldsen skrev:

Menst jeg var å fordøyde en god middag hadde vist M5’n fått selskap av en kjent M520d🤠

14E0B34C-1A81-47AF-A9C6-143C2F22C9E5.thumb.jpeg.7382e38c55e1250a0a964b710c49ddaf.jpeg

Hehe, herlig! Synes jeg dro kjensel på M5’en din, så uforskammet velholdt ut. God mat på Moskusgrillen på Dombås :D 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...