Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Til tross for litt lugubre værutsikter i forrige uke, ble årets vårmønstring - endog til tider litt kaldt - svært vellykket. Lenge siden jeg har sett et så godt oppmøte som det var i år. Mye flott å hvile øynene på og mange hyggelige samtaler! :) 

2F2F972C-696F-4F95-B4BB-1F00601AA730_1_201_a.thumb.jpg.c058851c5daa887fae9ee77919d43db7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Lars89 said:

Fikk lufta vinterbilen endel mil på svingete veier i dag. Overraskende "dynamisk" å kjøre til å være så høy. 

 IMG20230429191707.thumb.jpg.b7a0e40802e3901d8a3882b43a57d2ae.jpg

Ser ut til å være standardunderstell på din? Med M sport understell er dette en magisk bil å kjøre, det kan jeg skrive under på. Så balansert og sportslig men allikevel komfortabel. Ulikt noe annet i den klassen. Bilen er en genistrek av BMW. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Ser ut til å være standardunderstell på din? Med M sport understell er dette en magisk bil å kjøre, det kan jeg skrive under på. Så balansert og sportslig men allikevel komfortabel. Ulikt noe annet i den klassen. Bilen er en genistrek av BMW. 

M-sport bil med standard understell ja. Hadde sikkert vært artigere med itt senk og 2-3 ganger så mye hk, men har F87 også så klarer meg. 

Ser man burde vært på Bjerke i dag ja. Får trøste meg med CCN lokaltreff om 1 uke og Øvrevoll om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...