Snagg30 Skrevet Fredag kl. 16:28 Skrevet Fredag kl. 16:28 Karbon svart E46 med CSL felger i skumringen er så lekkert Rita G, sdhild99, mr.pingu og 24 andre reagerte på dette 25 2
papertiger Skrevet Fredag kl. 17:48 Skrevet Fredag kl. 17:48 Lekkert! Skjønner ikke hvordan alle holder bilene sine så rene for tida, 5eren er to-tone farget med hvit nede og blå øverst, etter kjøring rundt omkring i området her og inn i Ryfylke en dagstur. Helt grusomt. Marius2002, sveigis, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4
mr.pingu Skrevet Fredag kl. 18:05 Skrevet Fredag kl. 18:05 (endret) 16 minutes ago, papertiger said: Lekkert! Skjønner ikke hvordan alle holder bilene sine så rene for tida, 5eren er to-tone farget med hvit nede og blå øverst, etter kjøring rundt omkring i området her og inn i Ryfylke en dagstur. Helt grusomt. Same her; har svart bil og den er grått hele vinteren uansett om jeg vasker… Heldigvis kan vi se på noen lekre biler av folk som klarer å ha fine rene biler 🙂 Endret Fredag kl. 18:05 av mr.pingu papertiger og sveigis reagerte på dette 2
RNJ Skrevet Lørdag kl. 12:05 Skrevet Lørdag kl. 12:05 Nyvasket og med pysjen på. Klar for neste Spania-tur! Fahad, Reef89, Saltkjelen og 12 andre reagerte på dette 15
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 12:11 Skrevet Søndag kl. 12:11 Dette er en bil som man blir mer og mer glad i jo mer man kjører den. Fy faen for en maskin! ser ut som man må beholde både e53 og denne gitt😅 De som ikke har prøvd en bra slik en må gjøre det!😁 hanssae, m-blå, Ampera og 13 andre reagerte på dette 16
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 12:16 Skrevet Søndag kl. 12:16 5 minutter siden, ehaugsnes skrev: Dette er en bil som man blir mer og mer glad i jo mer man kjører den. Fy faen for en maskin! ser ut som man må beholde både e53 og denne gitt😅 De som ikke har prøvd en bra slik en må gjøre det!😁 7’er er magisk!
Ampera Skrevet Søndag kl. 15:29 Skrevet Søndag kl. 15:29 Jeg ser 3 måneder frem i tid til å ta ut disse, men i4 M50 er en fantastisk vinterbil. EspenM3css, BMWE39turbo, Dusy og 18 andre reagerte på dette 21
Reef89 Skrevet Søndag kl. 16:03 Skrevet Søndag kl. 16:03 E.C., wSax, hanssae og 10 andre reagerte på dette 13
Rita G Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg var den første til å sette spor i snøen da jeg kom på jobb i morges. Hadde veldig lyst til å leke meg litt, men litt i smaleste laget på taket av parkeringen, så jeg besinnet meg og parkerte i stedet. Endelig er det lys i horisonten på morgenen, og bilen var sånn halvren. Det er jo hverdagsglede det 😊 Ampera, Marius2002, m-blå og 11 andre reagerte på dette 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå