Snagg30 Skrevet Februar 7, 2025 Skrevet Februar 7, 2025 Karbon svart E46 med CSL felger i skumringen er så lekkert BimmerFan!, mathiseeen, Markus E30 og 28 andre reagerte på dette 28 3
papertiger Skrevet Februar 7, 2025 Skrevet Februar 7, 2025 Lekkert! Skjønner ikke hvordan alle holder bilene sine så rene for tida, 5eren er to-tone farget med hvit nede og blå øverst, etter kjøring rundt omkring i området her og inn i Ryfylke en dagstur. Helt grusomt. mr.pingu, Marius2002, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
mr.pingu Skrevet Februar 7, 2025 Skrevet Februar 7, 2025 (endret) 16 minutes ago, papertiger said: Lekkert! Skjønner ikke hvordan alle holder bilene sine så rene for tida, 5eren er to-tone farget med hvit nede og blå øverst, etter kjøring rundt omkring i området her og inn i Ryfylke en dagstur. Helt grusomt. Same her; har svart bil og den er grått hele vinteren uansett om jeg vasker… Heldigvis kan vi se på noen lekre biler av folk som klarer å ha fine rene biler 🙂 Endret Februar 7, 2025 av mr.pingu sveigis og papertiger reagerte på dette 2
RNJ Skrevet Februar 8, 2025 Skrevet Februar 8, 2025 Nyvasket og med pysjen på. Klar for neste Spania-tur! Reef89, Fredrik 90, Tony Soprano og 17 andre reagerte på dette 20
ehaugsnes Skrevet Februar 9, 2025 Skrevet Februar 9, 2025 Dette er en bil som man blir mer og mer glad i jo mer man kjører den. Fy faen for en maskin! ser ut som man må beholde både e53 og denne gitt😅 De som ikke har prøvd en bra slik en må gjøre det!😁 fupsaker, Snagg30, m-blå og 17 andre reagerte på dette 20
Snagg30 Skrevet Februar 9, 2025 Skrevet Februar 9, 2025 5 minutter siden, ehaugsnes skrev: Dette er en bil som man blir mer og mer glad i jo mer man kjører den. Fy faen for en maskin! ser ut som man må beholde både e53 og denne gitt😅 De som ikke har prøvd en bra slik en må gjøre det!😁 7’er er magisk!
Ampera Skrevet Februar 9, 2025 Skrevet Februar 9, 2025 Jeg ser 3 måneder frem i tid til å ta ut disse, men i4 M50 er en fantastisk vinterbil. mslello, papertiger, Lars S og 25 andre reagerte på dette 27 1
Reef89 Skrevet Februar 9, 2025 Skrevet Februar 9, 2025 hanssae, papertiger, Orjan og 17 andre reagerte på dette 20
Rita G Skrevet Februar 10, 2025 Skrevet Februar 10, 2025 Jeg var den første til å sette spor i snøen da jeg kom på jobb i morges. Hadde veldig lyst til å leke meg litt, men litt i smaleste laget på taket av parkeringen, så jeg besinnet meg og parkerte i stedet. Endelig er det lys i horisonten på morgenen, og bilen var sånn halvren. Det er jo hverdagsglede det 😊 Eivind92, fupsaker, Snagg30 og 15 andre reagerte på dette 18
Dusy Skrevet Februar 12, 2025 Skrevet Februar 12, 2025 Bimmers er et _jævlig_ farlig sted. mathiseeen, ehaugsnes, Patryck og 23 andre reagerte på dette 15 11
sveigis Skrevet Februar 12, 2025 Skrevet Februar 12, 2025 3 timer siden, Dusy skrev: Bimmers er et _jævlig_ farlig sted. Din? Hvis ja gratulerer 😊😊
Dusy Skrevet Februar 12, 2025 Skrevet Februar 12, 2025 Tusen takk for det @sveigis Fikk en god pris på denne etter litt harde forhandlinger, og en eldre mann som ikke orka maset mitt lenger, hehe. Jeg skal oppdatere i tråden seinere i kveld! liffi, sveigis og Ampera reagerte på dette 2 1
Ampera Skrevet Februar 12, 2025 Skrevet Februar 12, 2025 37 minutter siden, Dusy skrev: Tusen takk for det @sveigis Fikk en god pris på denne etter litt harde forhandlinger, og en eldre mann som ikke orka maset mitt lenger, hehe. Jeg skal oppdatere i tråden seinere i kveld! Gratulerer så mye. Dette er bedre enn golf. Det var på tide. fupsaker og Dusy reagerte på dette 2
Lars S Skrevet Februar 12, 2025 Skrevet Februar 12, 2025 4 timer siden, Dusy skrev: Bimmers er et _jævlig_ farlig sted. Gratulerer! Nå har du to veldig fine biler😊 Dusy og Snagg30 reagerte på dette 1 1
papertiger Skrevet Februar 12, 2025 Skrevet Februar 12, 2025 1 hour ago, Dusy said: Tusen takk for det @sveigis Fikk en god pris på denne etter litt harde forhandlinger, og en eldre mann som ikke orka maset mitt lenger, hehe. Jeg skal oppdatere i tråden seinere i kveld! Gratulerer så mye! Gleder meg til å lese om denne historien Dusy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå