Ingvaldsen Skrevet Søndag kl. 21:05 Skrevet Søndag kl. 21:05 3 minutter siden, Skulebollen skrev: Er enig i absolutt alle tilfeller foruten om på x5 og andre nyere Bmw der grillen er så jævlig stor 😅 Får man egentlig g05 med chromekant? Blir vel helchrome som eneste alternativ? ( Slik som @Fredrik 90 lenger oppe her ) mulig det går an å smi en pen grill med å kombinere de to, eller lakkere midtre parti på en helkrom grill
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 21:14 Skrevet Søndag kl. 21:14 Jeg tror ikke man får G05 med kun krom kant, enten hel sort, hel krom slik jeg har eller den med børstet finish som en M50i/d har. Pussig nok så er G05 en av få modeller som jeg liker begge deler på. Jeg har vippa så mange ganger mellom å kjøre full chrome delete på min eller bare beholde den som den er. Ser jo unektelig bra ut med full Shadowline…men så liker jeg "Dollar glis" looken jeg har nå også.
Reef89 Skrevet Mandag kl. 15:13 Skrevet Mandag kl. 15:13 Saltkjelen, Tony Soprano, papertiger og 7 andre reagerte på dette 10
Tony Soprano Skrevet Mandag kl. 15:43 Skrevet Mandag kl. 15:43 27 minutter siden, Reef89 skrev: Få biler har mere road presence ! F01 og G11 👊 Saltkjelen, Reef89 og BimmerFan! reagerte på dette 3
liffi Skrevet Mandag kl. 18:45 Skrevet Mandag kl. 18:45 godt det bare er en gammal E34…. Fredrik 90 og Ampera reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå