Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var heldig og fikk bytta ut Rav4’en med en iX3 fra Mabi/Bavaria som lånebil fra forsikringen. Greit å ha det best mulig når en først er uten 5-serie over lengre tid 🙃 problemet nå er at kona elsker G01/X3. Størrelse, smidighet, kjøreegenskaper, oversikt, plass. Eneste begge savner er komfortsetene. Og jeg savner soft close 🙈IMG_6392.thumb.jpeg.45240f5e678483d10111432880dd2e28.jpeg

Skrevet

@papertigerprøvekjørte en ix3 i vinter og den bilen overraska meg skikkelig på en positiv måte. Er en lekker bil på mange måter! :) 

Skrevet
13 minutes ago, Dusy said:

@papertigerprøvekjørte en ix3 i vinter og den bilen overraska meg skikkelig på en positiv måte. Er en lekker bil på mange måter! :) 

Agree. Meg også. Og kona også. Mangelen på xDrive gjør den dessverre uaktuell for oss som kjører en del innover Vestlandet på dårlige og bratte veier på vinterstid, så må nok vurdere en fossil variant. Bare synd disse er ekstremt høyt priset. 

Skrevet
18 minutes ago, papertiger said:

Agree. Meg også. Og kona også. Mangelen på xDrive gjør den dessverre uaktuell for oss som kjører en del innover Vestlandet på dårlige og bratte veier på vinterstid, så må nok vurdere en fossil variant. Bare synd disse er ekstremt høyt priset. 

Hva BMW tenkte der, å selge den med bare RWD og mangel på xDrive er et mysterium. Synd, for da hadde det nok blitt en populær bil!

Skrevet
1 time siden, papertiger skrev:

Var heldig og fikk bytta ut Rav4’en med en iX3 fra Mabi/Bavaria som lånebil fra forsikringen. Greit å ha det best mulig når en først er uten 5-serie over lengre tid 🙃 problemet nå er at kona elsker G01/X3. Størrelse, smidighet, kjøreegenskaper, oversikt, plass. Eneste begge savner er komfortsetene. Og jeg savner soft close 🙈IMG_6392.thumb.jpeg.45240f5e678483d10111432880dd2e28.jpeg

Både komfortseter og soft close kan ettermonteres på G01/G08. :P

Jeg er for øvrig enig. iX3 er egentlig en knallbra bil, men det er synd den mangler xDrive. Ikke fordi man nødvendigvis trenger det, men fordi det blir en rimelig saftig ripe i imaget der man sitter fast på flatmark med en tohjulstrekket SUV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...