Fredrik 90 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 4 timer siden, sveigis skrev: Endelig hjemme etter 7mnder : Godt kan jeg tenke meg 👍 Jeg tenkte litt på en ting…du som har så mange biler, du kan jo ha din egen private vårmønstring 😂 Saltkjelen, sveigis og Stawky reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 48 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Godt kan jeg tenke meg 👍 Jeg tenkte litt på en ting…du som har så mange biler, du kan jo ha din egen private vårmønstring 😂 Huff 😅😅 Du sier noe ,men jeg kan ha treff hos meg en søndag eller lørdag nå i sommer om noen vil komme på besøk .😊 ///M-ini95 og Markus E30 reagerte på dette 2
Markus E30 Skrevet Mai 6 Skrevet Mai 6 31 minutter siden, sveigis skrev: Huff 😅😅 Du sier noe ,men jeg kan ha treff hos meg en søndag eller lørdag nå i sommer om noen vil komme på besøk .😊 Få det på! Må ha litt fler bimmers treff, for jeg kjenner ikke igjen en kjeft på vanlig treff, kun bilen 😂😂 Stawky og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Mai 7 Skrevet Mai 7 11 timer siden, Markus E30 skrev: Få det på! Må ha litt fler bimmers treff, for jeg kjenner ikke igjen en kjeft på vanlig treff, kun bilen 😂😂 Ja men jeg kan lage et kaffe og grillpølse treff hos meg i sommer / sensommer . To ting : Må komme meg noe mer . Snakke med naboene at jeg kan ha det på lekeplass bak bilene : Der er det fint og ha bilene samt at jeg og kan rydde bort bilene til naboene mine da de elsker at jeg har mange bilfolk hos meg hele tiden 😊 Saltkjelen, N.E.W., Orjan og 15 andre reagerte på dette 18
KKME30 Skrevet Mai 7 Skrevet Mai 7 Måtte børste av noe støv på banebilen etter at den har stått stille I 2 år😅 Eystein Ose, *MrB*, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10
Ingvaldsen Skrevet Mai 7 Skrevet Mai 7 1 time siden, KKME30 skrev: Måtte børste av noe støv på banebilen etter at den har stått stille I 2 år😅 andersen magiske verksted som er hovedsponsor ?
KKME30 Skrevet Mai 8 Skrevet Mai 8 7 timer siden, Ingvaldsen skrev: andersen magiske verksted som er hovedsponsor ? Hehe jobber der så ble litt for noen år siden😅 står bare på som fin reklame😅👍
Fredrik 90 Skrevet Mai 8 Skrevet Mai 8 I dag utfordret jeg X5en litt mer, med større henger og større lass. Tror vi oversteg hengervekta på 2700 kg en del 😅 Likevel så trekker den helt helt ypperlig, bare tull at hybriden skal ha lavere hengervekt enn dieselversjonene 😀 Sist jeg hadde en bil som var så fin å trekke tunge hengere med så hadde jeg en Ford Excursion 👍 sveigis, papertiger, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
Dusy Skrevet Mai 9 Skrevet Mai 9 Avlevert for lakk av bakluka på garanti ///M-ini95, Patryck, BrokeBoi og 6 andre reagerte på dette 9
Markus E30 Skrevet Mai 10 Skrevet Mai 10 Nede av bukken etter en oppstrekk i vinter, og klar for vegvesenet for førstegangsregistrering 😁 Plass i bukken gir E30n en sjans til å bli brukt i sommer😎 *MrB*, Reef89, norbakken og 13 andre reagerte på dette 16
EspenM3css Skrevet Mai 10 Skrevet Mai 10 2 steg polering, begynner endelig å nærme seg slutten🥹🥴 Markus E30, BrokeBoi, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 16
KMT Skrevet Mai 10 Skrevet Mai 10 (endret) On 5/7/2025 at 7:40 AM, sveigis said: Ja men jeg kan lage et kaffe og grillpølse treff hos meg i sommer / sensommer Eg er klar! Stilte forøvrig på treff med eigen bil for første gong idag, nærmare bestemt med den grøne E30en du lot meg kjøpe for ei tid tilbake, stor stas 😃 Endret Mai 10 av KMT Saltkjelen, Dusy, Fredrik 90 og 7 andre reagerte på dette 10
Lars89 Skrevet Mai 11 Skrevet Mai 11 Øvrevoll Fin Citroen DS! fupsaker, EspenM3css, Tony Soprano og 10 andre reagerte på dette 13
*MrB* Skrevet Mai 11 Skrevet Mai 11 On 5/7/2025 at 7:49 AM, sdhild99 said: Nydelig bil, det der. Blir det salg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå