Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 år gammel men V8 vogna tar seg fortsatt godt ut på gårdsplassen. Er liksom ingen som vil stille spørsmål om det går dårlig økonomisk hvis du har en ryddig E61 stående på utsiden, i mine og de aller fleste andre sine øyne ser den fortsatt ut som en premiumbil 👍 Føler ikke det samme kan sies om en V70 eller E-klasse fra 2005…

IMG_4041.thumb.jpeg.9f49a659d70dc297486d1ea919e94b8e.jpeg

Skrevet
On 7/3/2025 at 11:58 PM, papertiger said:

@Eystein Ose så enig! Dra 10 år tilbake i tid så var dette en høyt ettertraktet superkombo i en familiebil. 5-serie med sekserdiesel og Skiguard takboks. 

Fortsatt skikkelig familiebil i mine øyene men ja den trenger litt kjærlighet og tid nå disse begynner å dra på årene…

Skrevet
On 7/4/2025 at 12:21 AM, Fredrik 90 said:

20 år gammel men V8 vogna tar seg fortsatt godt ut på gårdsplassen. Er liksom ingen som vil stille spørsmål om det går dårlig økonomisk hvis du har en ryddig E61 stående på utsiden, i mine og de aller fleste andre sine øyne ser den fortsatt ut som en premiumbil 👍 Føler ikke det samme kan sies om en V70 eller E-klasse fra 2005…

IMG_4041.thumb.jpeg.9f49a659d70dc297486d1ea919e94b8e.jpeg

Hvis folk er så overfladiske at de dømmer utifra hvilken bil som står i innkjørselen, er det folk jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Innkjørselen til den gjennomsnittlige nordmann forteller mer om gjeldsgrad enn økonomiske muskler.

Jeg parkerer min 2005 E87 i innkjørselen og kunne ikke brydd meg mindre om hva andre måtte tenke om min økonomi.

Jeg har valgt bil etter mine egne behov og hva jeg liker å kjøre. Mine kriterier for kul bil er lav vekt (leken i lovlige hastigheter), hydraulisk servo og mulighet for å ta med hund.

Skrevet
51 minutter siden, Yngvejos skrev:

Hvis folk er så overfladiske at de dømmer utifra hvilken bil som står i innkjørselen, er det folk jeg ikke vil ha noe med å gjøre. Innkjørselen til den gjennomsnittlige nordmann forteller mer om gjeldsgrad enn økonomiske muskler.

godt sagt! vist man vil vise at man har solid økonomi så bør det helst stå en eldre toyota i tunet, type camry, carina, corolla, hiace eller hilux, da vet man at det ikke blir sløst ei krone for mye på bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...