Dusy Skrevet Lørdag kl. 19:56 Skrevet Lørdag kl. 19:56 (endret) Blir en del avspylinger med travle dager, men da er det jammen godt med keramisk coating som gjør den ren på 1 2 3 Bikkja godkjenner resultatet også 😅 Må si det alltid gledes til å ratte denne hver eneste gang. En bil med mer splitta personlighet skal man lete lenge etter. Endret Lørdag kl. 20:03 av Dusy sveigis, Kolstad Jr., m-blå og 12 andre reagerte på dette 15
Skulebollen Skrevet i går, 06:41 Skrevet i går, 06:41 Til og kun vere "kjipe" 18" så syns jeg faktisk det er ganske kledelige vinterfelger.. #makesølvgreatagain KMT, fupsaker, papertiger og 13 andre reagerte på dette 16
Lars S Skrevet i går, 09:08 Skrevet i går, 09:08 2 timer siden, Skulebollen skrev: Til og kun vere "kjipe" 18" så syns jeg faktisk det er ganske kledelige vinterfelger.. #makesølvgreatagain Flotte biler og fine omgivelser. Hvordan gikk det; stemte det at bredden i baksetet i G81 er større enn G31, prøvd med 3 barn i baksetet på G81?
m-blå Skrevet i går, 10:37 Skrevet i går, 10:37 19» vintersko på og slutt på teinesesong🦞🦀 Lars S, Espen.st, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11
Skulebollen Skrevet i går, 11:48 Skrevet i går, 11:48 @LarsS Det gikk som fryktet.. M3en ble for ren etter den grundige vasken jeg tok, så har ikke hatt hjerte til og bruke den noe særlig🙈🤭 Så har ikke testet enda😅 GtiGtr, fupsaker, Stawky og 2 andre reagerte på dette 4 1
Rita G Skrevet i går, 12:02 Skrevet i går, 12:02 Antagelig siste berøringsvask på en stund. Måtte benytte sjansen når det var mildt og sol, til tross for julebord i går kveld 😆 Litt seigt å vaske bil da, men godt å få det gjort 😅👌 Lars89, Snagg30, uglefossen og 12 andre reagerte på dette 14 1
Skulebollen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Bilde sier mer enn tusen ord🥰 Saltkjelen, m-blå, Kolstad Jr. og 19 andre reagerte på dette 18 4
sveigis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Søndagshine og ferdigbilde : Dusy, KMT, Kolstad Jr. og 9 andre reagerte på dette 12
Espen.st Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden ❄️🧂😭 KMT, M-jakob, Dusy og 9 andre reagerte på dette 11 1
KKME30 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jomfru tur med nymontert hengerfeste😅 bare og laste helt opp da😅👍 papertiger, Espen.st, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
StigJ Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Da var vinterhjulene på både min og fruens biler endelig montert (i siste liten). Min har endelig fått seg "nye" felger jeg har hatt liggende siden i fjor. Bort med de mindre pene Style 790, og på med pene, enkle og sølv Style 662 fra G3x. papertiger, Ampera, ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå