Designer Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 Kom bra med snø østafjells idag. Gol, Buskerud. fxslin, Saltkjelen, Tommy H og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 23, 2017 Share Skrevet November 23, 2017 Noen nye bilder i garasjen/tråden min nå papertiger, StigJ, Reef89 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 Størrelseforsjell Marius2002 og Tommy H reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 Hentet bilen hos Bavaria Haugesund etter en snau uke på verksted kjekt å komme til nyvasket bil! Tommy H, Gorg, Kenny_ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 Jeg har måtte be de slutte og vaske bilen min etter besøk der de kjører bilen gjennom maskin og setter ut i sola våt, så blir det fult i vann/kalk flekker og full i støv på null komma niks Anderledes nå om vinteren da, men om sommeren er det bare ekstra arbeid for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 1 time siden, codex skrev: Jeg har måtte be de slutte og vaske bilen min etter besøk der de kjører bilen gjennom maskin og setter ut i sola våt, så blir det fult i vann/kalk flekker og full i støv på null komma niks Anderledes nå om vinteren da, men om sommeren er det bare ekstra arbeid for min del. Haha, sånn hadde jeg også blitt matt av! Ja har jo ikkje akkurat vært opphold og sol de siste dagene der så trur det gjekk greit denne gangen er generelt mest fan av å levere den nyvaska til service så jeg slipper at de vasker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2017 Share Skrevet November 25, 2017 2 timer siden, codex skrev: Jeg har måtte be de slutte og vaske bilen min etter besøk der de kjører bilen gjennom maskin og setter ut i sola våt, så blir det fult i vann/kalk flekker og full i støv på null komma niks Anderledes nå om vinteren da, men om sommeren er det bare ekstra arbeid for min del. Har faktisk sagt nei til vask jeg også, men imponert over at de faktisk har spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 En rask vask i dag. Marius2002, Walkabout, Gorg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 Måtte få på vinterdekka tidlig i år til å være her i Haugesund. Så det ble dekkskifte og vask for å få bort saltet. Håper det kunne blitt en skikkelig vinter til en forandring, de siste årene har vinteren stort sett regna bort fupsaker, Tommy H, awt og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrene Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 Snart innkjørt 528ia Designer, fupsaker, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet November 29, 2017 Share Skrevet November 29, 2017 En kald morgen i Hardanger - håper at snøen blir liggende snart, slik at jeg får stress-testet xDrive'en litt! BimmerFan!, liffi, Walkabout og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Snart hel bil igjen Runey, Marius2002 og stig. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 (endret) jaja, da er det bare å grine folkens, det dukka opp no anna en bmw her , da har man fått henta seg en sur gammal Scorpio 2,9i v6 manuell med sveisa diff som skal brukes opp i vinter Endret November 30, 2017 av stig. Runey, Skulebollen, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 (endret) Endret Desember 2, 2017 av Positiv Saltkjelen, BjornarHS, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 1, 2017 Share Skrevet Desember 1, 2017 Fint utfor jobben på kvelden BimmerFan!, Gorg, liffi og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå