Walkabout Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 6 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Din bedre halvdel sitt verk? Hehe nei, sekretæren denne gangen. Så nå har de tatt en felg hver 6 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Gjort er gjort og spist er spist det der ordner seg lett Ja, heldigvis ikke de dyreste felgene heller. Får bare touch litt opp med Foliatec nå også få ordnet det til neste vintersesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 (endret) Ganske fine nyrer til å være de orginale! Endret Januar 25, 2018 av Gorg Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 17 timer siden, Walkabout skrev: Hehe nei, sekretæren denne gangen. Så nå har de tatt en felg hver Ja, heldigvis ikke de dyreste felgene heller. Får bare touch litt opp med Foliatec nå også få ordnet det til neste vintersesong Er så surt! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Januar 25, 2018 Share Skrevet Januar 25, 2018 Byttet register kjede osv på 116 jeg kjøpte tidligere i år. Det var tannet over ganske mye så gleden var stor da den i dag startet og gikk fint igjen MGunders og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Fahad, Skulebollen, Reef89 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Måtte ta en vask i morges før det ble garasjetjeneste i helgen. Walkabout, Marius2002, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Etter-jobb-vask idag - perfekt avkobling og start på helga! Gorg, BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Jeg har sittet og ventet på et bilde av M4en til @Fahad full av snø i denne tråden, men den er kanskje på vinterlagring til april? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 15 minutter siden, Werther skrev: Jeg har sittet og ventet på et bilde av M4en til @Fahad full av snø i denne tråden, men den er kanskje på vinterlagring til april? Han råner vel rundt i en Peugeot 307 tenker jeg? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 papertiger og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 3 timer siden, Werther skrev: Jeg har sittet og ventet på et bilde av M4en til @Fahad full av snø i denne tråden, men den er kanskje på vinterlagring til april? 3 timer siden, Daniel. skrev: Han råner vel rundt i en Peugeot 307 tenker jeg? Det stemmer, @Werther 😂 Den står inne til de slutter å salte som gærninger her i Oslo. Helt korrekt @Daniel. Peugeot 307 gikk lett igjennom EU kontrollen forrige uke, så da har jeg en vinterbil til neste sesong også 😂 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 hmmm Walkabout, Tommy H, Skulebollen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 1 time siden, Luxcy skrev: hmmm Ja, ja, JA! Perfekt! Er det @Tollefsen sine? Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 40 minutes ago, Frode D said: Ja, ja, JA! Perfekt! Er det @Tollefsen sine? Hehe ja er nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 Nå er den så original og fin med hjulene sine at jeg mistenker at til og med Statens Vegvesen blir fornøyd - bortsett fra at det er sommerdekk da Saltkjelen, Daniel., vegard89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå