liffi Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 Gikk via en venn av min far. Var tilfeldigvis nedi Tyskland så ble meget spontant 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 Vinterstuket StigJ, lagunilla, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 1 time siden, liffi skrev: Gikk via en venn av min far. Var tilfeldigvis nedi Tyskland så ble meget spontant 😂 Trodde ikke slikt lønnet seg slik eurokursen er nå. Jeg måtte jo til Sverige å hente bil. Men det er sikkert forskjellig fra bil til bil 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 (endret) Blackie. Delferdig vinterstuk med 400M felger. Skiboksen kommer på når snøen kommer. Endret November 1, 2019 av papertiger Fahad, fupsaker, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Trodde ikke slikt lønnet seg slik eurokursen er nå. Jeg måtte jo til Sverige å hente bil. Men det er sikkert forskjellig fra bil til bil 😀 Nei hvor lønnsomt gjenstår og se. Havner nok for salg her i norge om ikke lenge 😉 er på jakt etter en 535xd eller til «nød» en 530xd med mye utstyr på sikt, men tenkte jeg måtte prøve en M550d også. er konebilen så hu trenger ikke så vass diesel. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 3, 2019 Share Skrevet November 3, 2019 Da var bilen til dama også pakket bort for vinteren Marius2002, fupsaker og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 3, 2019 Share Skrevet November 3, 2019 Lakkert litt smådetaljer Marius2002, ///M-ini95, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet November 3, 2019 Share Skrevet November 3, 2019 liffi, Marius2002 og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 3, 2019 Share Skrevet November 3, 2019 Da fikk begge seg en luftetur idag! F10 var det ett av barna som lånte, F 90 fikk seg en vask. Sommerdekk og felger fikk seg en vask før vinterlagring. Billyboy, fupsaker, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Fått nye sko til konebilen bytta ut 20" vinter med 19". Marius2002, fupsaker og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opienor Skrevet November 6, 2019 Share Skrevet November 6, 2019 Liten morgenblås🤠💨 https://drive.google.com/file/d/1F4du5vYr8kR4Cmz9D7giJQZ2-mQn3b2n/view?usp=sharing fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 StigJ, papertiger, Fahad og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 7, 2019 Share Skrevet November 7, 2019 Da var salt sesongen i gang 🤮 BMWE39turbo, ///M-ini95, opienor og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billyboy Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 Både bilen og jeg er klare for innkjøringsservice på mandag 😄🏎 Walkabout, Skulebollen, Fredrik 90 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 9, 2019 Share Skrevet November 9, 2019 Jeg synes E34en skiller seg ut på en parkeringsplass i 2019 😉 And-reas, Billyboy og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå