Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

14 minutes ago, Slavearbeider'n said:

Gamle 120d'n til @awt det der 

Verden blir mye mindre her inne skjønner jeg 😅  Nå ble vi nysgjerrige her, hadde vært gøy å få litt historikk.

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, StigJ said:

Så skal jeg få kloa i Style 230. Har i grunnen de også på hånd 😁

Få de heim 🙌 mine favorittfelger til E9x serien. Totalt objektivt sett selvsagt 😁 Ps om du er med i noe slags mørkt nettverk for omsetning av BMW OEM felger så vil gjerne være med.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, papertiger skrev:

Få de heim 🙌 mine favorittfelger til E9x serien. Totalt objektivt sett selvsagt 😁 Ps om du er med i noe slags mørkt nettverk for omsetning av BMW OEM felger så vil gjerne være med.

Kanskje vi skal starte et? :D

Har selv hatt mye innom gjennom årene (mener jeg til og med har en liste), men det er jo begrenset hvor stor nytte man har av et felgsett som ikke passer til noe av det man har. 🙄

For øyeblikket har jeg jo fire like sett felger, det tror jeg er rekord.

Edit: jeg fant listen, og kom frem til at jeg har hatt 16 sett med originale BMW-felger innom (fire av de har jeg enda). Dette er i tillegg til de som har blitt levert med bilene (åtte sett). Jeg har også hatt fire løse originalfelger, to sett Hartge-felger, et sett falske BBS CH, og et sett falske wannabe style 68. 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg en inspirerende kjøretur på noen skikkelig artige veier i dag. 5-serie kan absolutt ett og annet om svingkjøring, iallfall størrelse og vekt tatt i betraktning. Den kjører på en måte som en stor motorveicruiser egentelig ikke burde...jeg er imponert 😎

0E6FF16B-BAE3-4AEB-B8DD-E662AB44B1B2.thumb.jpeg.d67dd390f0c887113ae4a5aac0653f85.jpeg

92820451-0FE0-448B-ADE3-443E5AF90A34.thumb.jpeg.8ea73c79cf26cf4479a17aefda3cca35.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...