liffi Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Derrec danskiii, Marius2002 og Dusy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 (endret) En god barndomskompis har kjøpt seg lekebil, bygd om 120d til 1M look med N54 motor og tunet til 360 hk. Strøkent bygg! Sniker til et lite stemningsbilde etter endt leketur: Endret Mai 1, 2020 av Dusy Daniel., Marius2002, awt og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Gamle 120d'n til @awt det der Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 (endret) 14 minutes ago, Slavearbeider'n said: Gamle 120d'n til @awt det der Verden blir mye mindre her inne skjønner jeg 😅 Nå ble vi nysgjerrige her, hadde vært gøy å få litt historikk. Endret Mai 1, 2020 av Dusy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Hjulskift x2 complete ✅ awt, Marius2002, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 (endret) 21 hours ago, StigJ said: Så skal jeg få kloa i Style 230. Har i grunnen de også på hånd 😁. Få de heim 🙌 mine favorittfelger til E9x serien. Totalt objektivt sett selvsagt 😁 Ps om du er med i noe slags mørkt nettverk for omsetning av BMW OEM felger så vil gjerne være med. Endret Mai 1, 2020 av papertiger StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 24 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Gamle 120d'n til @awt det der Tror du bommer litt her? Awt hadde en E81, og den har S65 motor nå, ikke N54. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 31 minutter siden, Daniel. skrev: Tror du bommer litt her? Awt hadde en E81, og den har S65 motor nå, ikke N54. Fader, stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Ikke min gamle det der nei. Min var forøvrig en 116i. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 2 timer siden, papertiger skrev: Få de heim 🙌 mine favorittfelger til E9x serien. Totalt objektivt sett selvsagt 😁 Ps om du er med i noe slags mørkt nettverk for omsetning av BMW OEM felger så vil gjerne være med. Kanskje vi skal starte et? Har selv hatt mye innom gjennom årene (mener jeg til og med har en liste), men det er jo begrenset hvor stor nytte man har av et felgsett som ikke passer til noe av det man har. 🙄 For øyeblikket har jeg jo fire like sett felger, det tror jeg er rekord. Edit: jeg fant listen, og kom frem til at jeg har hatt 16 sett med originale BMW-felger innom (fire av de har jeg enda). Dette er i tillegg til de som har blitt levert med bilene (åtte sett). Jeg har også hatt fire løse originalfelger, to sett Hartge-felger, et sett falske BBS CH, og et sett falske wannabe style 68. 🙃 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 1, 2020 Share Skrevet Mai 1, 2020 Hadde meg en inspirerende kjøretur på noen skikkelig artige veier i dag. 5-serie kan absolutt ett og annet om svingkjøring, iallfall størrelse og vekt tatt i betraktning. Den kjører på en måte som en stor motorveicruiser egentelig ikke burde...jeg er imponert 😎 Saltkjelen, HenrikSolberg, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 Skulebollen, Reef89, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 Bilde fra Rudskogen, fikk luftet bilen noen runder. Patta, Peak, Kvasi og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 3, 2020 Share Skrevet Mai 3, 2020 Fikk tatt en liten luftetur i dag, i nydelig vær. fupsaker, Slavearbeider'n, Kvasi og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 4, 2020 Share Skrevet Mai 4, 2020 Framhjul fått nye ytter-ringer. Fra 7 tomms felg til 8 tommer Patta, Dusy, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå