Otis Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 @Walkabout Jeg synes kanskje ikke det er helt verdt det, fra Tromsø til Nordkapp. Men naturen over Breivikseidet med ferge, og videre bortover til Olderdalen, det er ganske fint/spesielt. Utkikkspunktet på Kvænangsfjellet er litt kult. Videre er jo naturen over Sennalandet litt spesielt, og veien da. Utrolig åpent landskap. Videre fra Olderfjord husker jeg ikke, det er for lenge siden jeg har vært der. Noen synes det er kult å ha vært på Nordkapp bare. Totalt sett så burde du nok ta turen helt til Nordkapp, men det er ingen fasitsvar. Jeg tenker at du kanskje ikke drar så ofte opp dit, så når du er der burde du kanskje ta en tur til Nordkapp. Walkabout og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 (endret) Fra olderfjord å utover er det jo fantastisk vei med unntak av veistubben som snart utgår når skanska er ferdig med nye tunnelen sin! Ellers er det fin vei og tunneler🤪 var i område forrige jobbperiode for å gjøre ferdig noen nye felt med vann og frostsikring i 2-3 tunneler mellom olderfjord og honningsvåg kan anbefale scandic i honningsvåg og den nærliggende restauranten ellers er det lite å se i finnmark med mindre du er veldig glad i å se tamrein og vill bjørk. Endret Juli 11, 2021 av Ingvaldsen Marius2002, Walkabout og Ampera reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Brukt e28’n som arbeidsbil denne uka, fikk kjørt seg 😜 opienor, Sjakalen, mslello og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 opienor, BimmerFan!, Reef89 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Tusen takk for tips! Blir nok Nordkapp så har vi vært der. Godt å få spylt av bilen litt igjen i Tromsø Tony Soprano, opienor, danskiii og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 1 time siden, Walkabout skrev: Tusen takk for tips! Blir nok Nordkapp så har vi vært der. Godt å få spylt av bilen litt igjen i Tromsø Støtter denne fullt ut 🙌 Har kjørt Helgelandskysten flere ganger og vært på Nordkapp to ganger. Den ene gangen kjørte jeg åpen Porsche fra Ålesund til Nordkapp 😊 En helt fantastisk opplevelse som huskes godt enda 🔝 God Tur 👍 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_325i Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Reef89, HenrikSolberg, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Litt veggpryd i en ellers så kjedelig garasje opienor, Sjakalen, Pekka og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Reef89, Sjakalen, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 "Hartge delete" - ikke like stilig lengre, men akk så uendelig mye bedre å kjøre. Sjakalen, Reef89 og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 (endret) Ålreit med bardisk !Ble tatt lørdag men null nett på Koed treff Endret Juli 11, 2021 av liffi opienor, Walkabout, Reef89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 30 minutter siden, TRF skrev: "Hartge delete" - ikke like stilig lengre, men akk så uendelig mye bedre å kjøre. Hint til at jeg skal gjøre det samme ?🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Nei, din har jeg allerede fiksa ved å heise litt bak 👌 foran funker fint. Problemet er at de får så sinnsykt kort fjæringsveg bak. Videre så får de for mye negativ camber og spiser bakdekk, eller heller innerste 2 hm av dekkene. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merkepenn Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Venter i spenning på speilkåper i riktig farge 😁 Reef89, Walkabout, Sjakalen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Juli 12, 2021 Share Skrevet Juli 12, 2021 Montert skvettlapper og sorte nyrer til enkeltes fortvilelse Også fjernet M’merkene på framskjermer, lagt et lag voks på bilen og ruteforsegling på alle ruter! HenrikSolberg, Pekka, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå