ehaugsnes Skrevet Oktober 28, 2021 Share Skrevet Oktober 28, 2021 5 timer siden, liffi skrev: Fy fader!! Snart like billig å kjøre som M550d dette nå. ( varer ikke lenge ) men forbedring fra 1.7 som har vært snittet siste tiden. Litt Motorvei kjøring hjelper på Sier det her og, skinndash🥰 fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 Klar for Oslo Motorshow ☺️ ahj, Kvasi, StigJ og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 4 timer siden, karolinef skrev: Klar for Oslo Motorshow ☺️ Godt og se en clean e46 uten jalla breddekit😍 denne er pen!! Ingvaldsen, Marius2002, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 1 time siden, turbojugen skrev: Godt og se en clean e46 uten jalla breddekit😍 denne er pen!! Takk🤩🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 1 time siden, turbojugen skrev: Godt og se en clean e46 uten jalla breddekit😍 denne er pen!! Ved siden av ett par jalla RWB Porscher 😂? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 RWB. Jalla ja🙈 Er det ett breddekit i verden som virkelig er top notch så er det RWB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 17 minutter siden, Skulebollen skrev: Ved siden av ett par jalla RWB Porscher 😂? Akkurat nå, Slavearbeider'n skrev: RWB. Jalla ja🙈 Er det ett breddekit i verden som virkelig er top notch så er det RWB Nå mente ikke jeg at porschene var jalla, langt der ifra😂 sikta generelt til BMW e46, RWB er i en annen liga ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 3 timer siden, Slavearbeider'n skrev: RWB. Jalla ja🙈 Er det ett breddekit i verden som virkelig er top notch så er det RWB Kitet er rått, men måten det monteres på og mengden saging hadde skremt meg vekk på flekken. All creds til Mikkel for å dra den helt ut da, blitt en gjennomført rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendgh91 Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 (endret) Nylig EU-godkjent, og veteran i år Endret Oktober 29, 2021 av Erlendgh91 Kvasi, Reef89, ///M-ini95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 45 minutter siden, scoot skrev: Kitet er rått, men måten det monteres på og mengden saging hadde skremt meg vekk på flekken. All creds til Mikkel for å dra den helt ut da, blitt en gjennomført rå bil! Synes det bare er fett jeg at det er så custom og tilpasset eieren. Nakai san yter alltid sitt beste. Hadde gjort eksakt det samme som Mio om jeg hadde hatt penge. Dog på en 964 som er det grommeste Porscha som noensinne er laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Jah...da var det den tiden av året igjen da 😅 fupsaker, Sjakalen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Ikke vanskelig og se at man er komt til en direktørbolig. 😬 Dusy, Hpi, Daniel. og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Herlig med A8 & 7er 🙌👏 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Saltkjelen, Marius2002, ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 30, 2021 Share Skrevet Oktober 30, 2021 Ute av garasjen en tur, så jeg får gjort ferdig garasjen! Satser på montering av porter innen 14dager, så den får stå tørt og fint😃 ///M-ini95, Tony Soprano, liffi og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå