Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, papertiger skrev:

Ooh, Estorilblå 1-serie! M135i? 

Korrekt. Estorilsyken meldte seg da E36 fortsatt er på langtidspermisjon i garasjen. Fikk felger idag. Blir 245/40 Federal RSR i morgen og noen små updates etterhvert. Men skal mest kjøre og kose meg med den 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden jeg har vært inne på Bimmers, men her kommer en liten status. Den gamle blå E92 er snart 11 år og speedometeret er nesten sprengt. 😁 Derfor har den fått en liten kompanjong, en 2019 modell i3S. Nesten et slags impulskjøp. Jeg viste kona et bilde av en i3S på Finn på en onsdag. Jeg prøvekjørte på følgende torsdag. Så fikk kona prøvekjøre på fredag og samme dag var kontrakten skrevet. Vi ble nesten forelsket i den lille rød. Lett å kjøre, snur på en femøring og rimelig stille i kupéen på vinterdekk. Den bråker mer nå med "fete" sommerdekk. 😆 Bilen er utstyrt med Harman Kardon anlegg. Den eneste modifikasjonen jeg måtte gjøre var å få montert en 10" sub med forsterker bak i det "romslige" bagasjerommet. Og bass ble det. 😁  

Så nå står den gamle blå og hviler seg det meste av tiden. Jeg kjører den en tur på noen få mil minst én gang i uka slik at den er klar for en langtur når vi har lyst. To helt forskjellige biler å kjøre, men jeg trives faktisk med begge to. 

IMG_0809.jpg

IMG_0811.jpg

IMG_0816.jpg

IMG_0847.jpg

IMG_0849.jpg

IMG_0851.jpg

IMG_0855.jpg

IMG_0858.jpg

Endret av BMWforalle
Ville ha ferskere bilder av i3S. Nyvasket i kveld.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...