Ampera Skrevet Juni 21, 2022 Share Skrevet Juni 21, 2022 Noen dager siden, ikke en men 2 hverdagslige greie bruksbiler.😇 sveigis, Underground1983, Tony Soprano og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 21, 2022 Share Skrevet Juni 21, 2022 Alle fire samlet igjen 😊: Olaandref, Walkabout, Marius2002 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 21, 2022 Share Skrevet Juni 21, 2022 Fikk montert ny Kerscher karbonleppe Marius2002, fupsaker, HenrikSolberg og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 En hver anledning for å ta ut V8er Touringen er en god anledning 😎 Kanskje blir det norske skilter senere i dag, vi får se hvor snille kontrollørene er hos Uvesenet 😅 Tony Soprano, sveigis, Knekten og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 (endret) Da var ungdom senken på 😂⚠️ Litt stuk må man ha Endret Juni 22, 2022 av liffi mathiseeen, Marius2002, Knekten og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 Reef89, fupsaker, papertiger og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 Dette er ikke min bil, men var et morsomt bekjentskap. Denne Dodge’n som en kompis eier, er fra 2009 og har kun gått 14’ km. Ellers bekreftet den alle mine fordommer på en praktfull måte. Chassis, komfort.. den er treg, tung, med særdeles lite responsiv drivlinje - det positive var lyden, som jo er nydelig. Ingen lager vel 8’ere som Amerikanerne? Ellers for meg - er det lite positivt med en amerikansk bil - i Norge. Har for ordens skyld tilbrakt flere hele sommere i Canada og US med Cadillac, Buick, Chevy, Lincoln osv og det fungerer brillefint på Amerikanske veier. Men en liksom sporty Dodge i Norge med tilsynelatende 370 hk, er for meg en kuriositet, en dinosaur og en veldig akterutseil bil og teknologi. Marius2002, sandersander, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 6 timer siden, liffi skrev: Da var ungdom senken på 😂⚠️ Litt stuk må man ha Perfekt stuk 👏🏻 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 @Ron Jeremy …men til 250 000,- som disse kostet nye i statene så er det ikke så gæli synes jeg 😀 Men amerikansk muskelbil passer ikke for alle. Challenger er en båt, og derfor kunne jeg tenkt meg en sånn. Camaro er en amerikansk M3 (uten sammenlikning forøvrig), stiv og tigth men uten den lille hverdagskomforten en M3 har. Det skuffet meg litt med den, trodde den skulle være bedre å kjøre i hverdagen. Mustang balanserer midt i mellom, heldigvis la de stiv bakaksling på hylla i 2015 😅 Og bare for ordensskyld, en Cadillac CTS-V hadde runderekorden på nordsløyfa for fire dørs biler i mange år. Camaro ZL1 1LE parkerer offisielt Ferrari 488 GTB, M4 GTS og 911 GT2 på Ringen…så yankeene er ikke helt idioter på å bygge bil selv om stereotyper fra 70 tallet fortsatt henger igjen i oss europeere 😅 https://www.autoguide.com/auto-news/2017/06/5-impressive-cars-the-chevrolet-camaro-zl1-1le-killed-at-the-nurburgring.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1 BOSS Skrevet Juni 22, 2022 Share Skrevet Juni 22, 2022 Er Ikke helt i mål, men det begynner å ta form. ZhilleN, Stawky, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 Første bildet av bilen fra nye huset Saltkjelen, Knekten, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 Knekten, papertiger, Geir Anders og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 23, 2022 Share Skrevet Juni 23, 2022 (endret) På 22.6.2022 den 23.06, Fredrik 90 skrev: @Ron Jeremy …men til 250 000,- som disse kostet nye i statene så er det ikke så gæli synes jeg 😀 Men amerikansk muskelbil passer ikke for alle. Challenger er en båt, og derfor kunne jeg tenkt meg en sånn. Camaro er en amerikansk M3 (uten sammenlikning forøvrig), stiv og tigth men uten den lille hverdagskomforten en M3 har. Det skuffet meg litt med den, trodde den skulle være bedre å kjøre i hverdagen. Mustang balanserer midt i mellom, heldigvis la de stiv bakaksling på hylla i 2015 😅 Og bare for ordensskyld, en Cadillac CTS-V hadde runderekorden på nordsløyfa for fire dørs biler i mange år. Camaro ZL1 1LE parkerer offisielt Ferrari 488 GTB, M4 GTS og 911 GT2 på Ringen…så yankeene er ikke helt idioter på å bygge bil selv om stereotyper fra 70 tallet fortsatt henger igjen i oss europeere 😅 https://www.autoguide.com/auto-news/2017/06/5-impressive-cars-the-chevrolet-camaro-zl1-1le-killed-at-the-nurburgring.html Rundetider med en 17 modell vs en 10 modell blir ganske feil sammenligning.. Bare på dekkfronten feks. har der skjedd enormt mye. Prøv den mot feks en 17 mod. 911 gt2 eller 3 for den slags skyld med 200hk mindre Når det skal sies, har kjørt endel på Våler samtidig med en som har en slik Camaro, og han kjører meget gode tider med sin.. ( 1.02+ med Cup 2 dekk ) Noe som er meget imponerende med en 4 seter med manuell gir. ( en rask gt3rs fra 2016 og samme dekk gjør vel runden på 58-59 ish.. ) Så selvom jeg mener den sammenligningen din blir litt feil, så er det fortsatt en imponerende og meget tøff bil Endret Juni 23, 2022 av Skulebollen Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juni 24, 2022 Share Skrevet Juni 24, 2022 Bytta litt lykter idag. Nye baklykter da de gamle var veldig krakelerte, og ny sideblinklys da de originale begynte å bli litt slitne.. Knekten, Saltkjelen, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 25, 2022 Share Skrevet Juni 25, 2022 Nyvasket. Robkill, mslello, E.C. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå