Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Da har bilen fått seg en hvil for kvelden, en lang dag med kjøring igjennom Danmark og nedover Autobahn i opp mot 30 graders hete. Litt trafikk men stort sett kunne man holde fin marsjfart på 160 km/t (der det er lov) 👍 I morgen blir det München som neste stopp😀

265E6707-7353-4424-9CD1-39738C5FFFDB.thumb.jpeg.35d6386775bc64ad64957374e8f95773.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det var travelt og jage over 200km/t sist på autobahn er ikke lange strekk man kan holde ett godt snitt ihvertfall ikke på dagtid. Elendige veier store deler i Tyskland med mye veiarbeid. Koste meg mere gjennom Frankrike 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tony Soprano skrev:

Synest det var travelt og jage over 200km/t sist på autobahn er ikke lange strekk man kan holde ett godt snitt ihvertfall ikke på dagtid. Elendige veier store deler i Tyskland med mye veiarbeid. Koste meg mere gjennom Frankrike 😊

Frankrike har nok kanskje Europas beste motorveier, men de er relativt dyre å kjøre på. Er man litt selektiv med når man kjører på Autobahn så går det fint å utnytte fri fart. Veiarbeid får man ikke gjort så mye med, men jeg synes nå jeg får greit med muligheter til å cruise i høye hastigheter med litt planlegging på forhånd 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...