Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, papertiger skrev:

Kjekt @Fredrik 90! Hvordan går det på biltur med 2-åring i baksetet nedover Europa?

Du det går egentlig over all forventning, vi kjører ikke mer enn maks 3 timer før vi tar en ordentlig lang pause. Også er jo Netflix og You Tube Kids en gave til oss med småtroll 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Treehugger" er vel hva jeg kan kalle denne Euro 6 bilen 😅 Parkerte så nærme treet som mulig, vil ha avstand til han som kommer ved siden av meg. Viktig å være tidlig ute om man vil ha plass i Sirmione ved Gardasjøen 👍 

FB8C98C7-10AE-4C81-9205-63D7BF1E9B88.thumb.jpeg.5c8a538f245d132471cd941af5737587.jpeg

Men det må jeg si, fra Arendal til Gardasjøen har jeg brukt rett over to tanker med diesel. Inkl mye Autobahn med 160-170 km/t, bykjøring i München samt to fjellpass over Alpene. G30 540d leverer helt rått på alle punkter, og det slår meg stadig etter tre års eierskap 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2022 den 20.00, Fredrik 90 skrev:

Du det går egentlig over all forventning, vi kjører ikke mer enn maks 3 timer før vi tar en ordentlig lang pause. Også er jo Netflix og You Tube Kids en gave til oss med småtroll 😀

Perfekt tur med elbil da m.a.o😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skulebollen skrev:

Perfekt tur med elbil da m.a.o😬

Nja, egentlig ikke. Har ennå ikke sett mange ladestasjonene der vi har stoppa, fordelen er at vi kan stoppe der vi vil når vi vil 👍 Og med 160-170 km/t så holder nok ikke batteriet så lenge, så da måtte vi stoppet enda oftere og hatt enda lenger pauser. Hurtiglader infrastrukturen blir dårligere og dårligere jo lenger sør man kommer i Europa også.  Og plutselig så sover jentungen og da kan vi skippe ett stopp, eller ta en omvei for å se på noen fjell 😅

Nei friheten og forutsigbarheten fossilbilen gir er helt overlegen elbil på en slik bilferie som dette. Det er nok andre ting å holde styr på om man ikke skal styre med lading og planlegging av dette i tillegg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, 1 BOSS skrev:

Ferie klar med lakkrens, polering og voks men fortsatt mye fargeforskjell på de nye lakkerte deler forhold til det gamle(får ta krigen med lakkerer etter ferie) følge lakkerer er silverstone 2 ikke lett å matche😡

Planen er å kjøre til Spania med stil til neste uke😎

IMG_20220706_173839.jpg

IMG_20220706_173849.jpg

Du må kjøre, alt for lav for å kjøre ombord i ferge.😀 Skal du bare ha med en bil, du må også ta med 330 med ekstra pedalsett. God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ampera skrev:

Du må kjøre, alt for lav for å kjøre ombord i ferge.😀 Skal du bare ha med en bil, du må også ta med 330 med ekstra pedalsett. God ferie!

Må ha med noen planker i bagasjerommet 😅. Ferge fra rødby til portgsrden har ganske jevn overgang, eller så er det å bare skru opp bilen par cm . 330 hadde vært helt kurant for turen. Sovner sjåfør bak rattet så kan passasjer ta over styring uten å påvirke tempo😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...