Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Snagg30 skrev:

3 helt forskjellige BMW’er men identiteten er det ikke til å ta feil av, dette kan man ikke gjør med de nyere modellene. 00551E5D-75E1-4A77-ABAB-2658F5759541.thumb.jpeg.107887678f0f7c0283f0bc11d86ddda9.jpeg

Nyere modellene? To av disse er da fortsatt i produksjon og regnes om "nyere" i min bok 😅

Flotte biler uansett, ett godt eksempel på at BMW fortsatt lager noen utrolig flotte biler. Er bare de mindre pene modellene som får all oppmerksomheten rundt forbi 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Nyere modellene? To av disse er da fortsatt i produksjon og regnes om "nyere" i min bok 😅

Flotte biler uansett, ett godt eksempel på at BMW fortsatt lager noen utrolig flotte biler. Er bare de mindre pene modellene som får all oppmerksomheten rundt forbi 👍

I4 - iX - G80 er vell nyere en de her? Sa aldri de her var gamle, men de har et tradisjonsrikt design som vi er vandt med fra BMW. De «nyere» modellen har et helt annen design en de tradisjonelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snagg30 skrev:

I4 - iX - G80 er vell nyere en de her? Sa aldri de her var gamle, men de har et tradisjonsrikt design som vi er vandt med fra BMW. De «nyere» modellen har et helt annen design en de tradisjonelle. 

De aller nyeste modellene har absolutt ikke like elegant design som de litt eldre men likevel aktuelle modellene. Når disse bilene her skal komme i ny utgave etterhvert så krysser jeg fingre og tær for at BMW holder seg på matta. Noe de har lovet med f eks nye 5-serie 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...