sveigis Skrevet November 11, 2022 Share Skrevet November 11, 2022 Vaske bort regnvær 🤪: Walkabout, Saltkjelen, N.E.W. og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim. Skrevet November 11, 2022 Share Skrevet November 11, 2022 Martin musegutt, sveigis, Kolstad Jr. og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2022 Share Skrevet November 11, 2022 Klar for vinterdekk 👍 Vegard_, sveigis, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 (endret) Supert vær på Østlandet i dag, 15 grader og sol. Godt med skikkelig hjemmevask. Den trofaste 1 serien fikk seg en grundig omgang også, og buffet lakk med Scholl latmannsvoks. Veldig trivelig bil egentlig👍 Endret November 12, 2022 av Lars S Dusy, Walkabout, m-blå og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Ute å lufter V8ern en tur i ettermiddag 😎 Olaandref, Martin musegutt, Reef89 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Var på bilmessa i Grenland idag, helt tilfeldig. Der var bl.a nye BMW X1. Den var såvidt anonym i sin grønne farge at jeg gikk rett forbi den først. Etter en liten glanings er ikke dette noe for meg, men bilen gav er greit inntrykk og absolutt bedre enn forgjengeren F48. Hørt mye ulikt om størrelsen, siden vi har iX3 idag - kunne iX1 i teorien var aktuell. Men den er hakket mindre, kanskje mindre enn jeg trodde og håpet - men likevel større enn forgjengeren. Dog for vårt bruk 👎🏻 Hoppet deretter over i facelift iX3, for tilslutt havne i iX50, det var bedre ja og kanskje viktigst - min bedre halvdel var fornøyd, litt skeptisk til rattet - men det er bedre enn man kan frykte. mslello, Marius2002, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 4 timer siden, Lars S skrev: Supert vær på Østlandet i dag, 15 grader og sol. Godt med skikkelig hjemmevask. Den trofaste 1 serien fikk seg en grundig omgang også, og buffet lakk med Scholl latmannsvoks. Veldig trivelig bil egentlig👍 Jeg liker disse småbilene, veldig morsomme biler når de har litt motor, ikke minst lettkjørte. Hadde Audi A3 turbo og S3 før, begge var lett trimmet, veldig morsomt, hadde det ikke vært for alle feilene. Lars S reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Avspyling å lagring Olaandref, Marius2002, BimmerFan! og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 50 minutter siden, Olaandref skrev: Jeg liker disse småbilene, veldig morsomme biler når de har litt motor, ikke minst lettkjørte. Hadde Audi A3 turbo og S3 før, begge var lett trimmet, veldig morsomt, hadde det ikke vært for alle feilene. Jeg har også hatt en del, gti, gti 16v, gti g60, A3 Turbo, morsomt i ungdommen. 1 serien virker bra, reg 2015 og ser ikke noe rust og virker solid bygd. Er B38 motor, så skulle hvert chippet og fått 70 hk til, men er ungene som bruker den mest så har valgt å ha den original. Skulebollen og Olaandref reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 12, 2022 Share Skrevet November 12, 2022 Er ikke hvert år man både får tatt skikkelig vask og lagt på voks i midten av november: Bare å synke i sofaen etter 5 timer med gnikking. Marius2002, sveigis, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Ute på "bøgda" for å hente en søskenvogn for ungene. Tok det safe og brukte gamle 5'ern Men jaggu var det ikke plass i F10n også Sedan funker helt fint som familieslede! Walkabout, Saltkjelen, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 Årets vinterbil fupsaker, mslello, Saltkjelen og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 51 minutter siden, Lars89 skrev: Årets vinterbil Gratulerer med fin vinterbil. Er det den 118ia fra Bærum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 118ia kjøpt på Bilia Outlet Rud ja 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet November 13, 2022 Share Skrevet November 13, 2022 3 minutter siden, Lars89 skrev: 118ia kjøpt på Bilia Outlet Rud ja 👍 Var fin pris på den. Virker den bra? Holder ett øye etter 1 serie med automat jeg også, men skal ikke bytte før minstemann har fått førerkort på manuell Juni -23. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå