Orjan Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 Marius2002, Ampera, Reef89 og 14 andre reagerte på dette 17
hanssae Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 Pitstop i Søgne på vei til ALPINA treff 😎 flobben, KKME30, StigJ og 14 andre reagerte på dette 16 1
BMWE39turbo Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 Hentet bilen fra automatgear service i Bergen. Flushet automatkassen og byttet olje på fordelingskassen å begge diffene. Knall service, klar for en 'liten' roadtrip imorgen Dusy, Orjan, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8
E.C. Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 StigJ, fupsaker, Knekten og 9 andre reagerte på dette 12
Kjennern Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 Liten kattevask. laffe, Marius2002, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 10
danskiii Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 Snart klar for første Alpina treff i morgen papertiger, sveigis, Henrik K og 11 andre reagerte på dette 13 1
Robkill Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 Ble tur-retur Røros i dag, og synes det er alt for ålreit å kjøre med tilhenger 😝 StigJ, Orjan, Henrik K og 6 andre reagerte på dette 9
hanssae Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 1 hour ago, danskiii said: Snart klar for første Alpina treff i morgen Jeg kom til Drammen med støvete bil i kveld 😒 Trenger tips til vaskeplass i morgen mellom her og Dikemark 🙂 Ampera reagerte på dette 1
Henrik K Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 37 minutter siden, hanssae skrev: Jeg kom til Drammen med støvete bil i kveld 😒 Trenger tips til vaskeplass i morgen mellom her og Dikemark 🙂 Esso Amtmannsvingen (Lierstranda) har selvvask mener jeg. hanssae og danskiii reagerte på dette 1 1
Henrik K Skrevet Juni 2, 2023 Skrevet Juni 2, 2023 I travle hverdager står denne og samler pollen 😄 Det måtte bli en kjapp vask før helgen Lars89, mslello, papertiger og 12 andre reagerte på dette 15
StigJ Skrevet Juni 3, 2023 Skrevet Juni 3, 2023 Vaskelørdag 🧽💦 hanssae, Henrik K, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8
danskiii Skrevet Juni 3, 2023 Skrevet Juni 3, 2023 17 hours ago, hanssae said: Jeg kom til Drammen med støvete bil i kveld 😒 Trenger tips til vaskeplass i morgen mellom her og Dikemark 🙂 Den så jeg ikke før nå, men vet dessverre ikke om noen 😅 hanssae reagerte på dette 1
hanssae Skrevet Juni 3, 2023 Skrevet Juni 3, 2023 5 minutes ago, danskiii said: Den så jeg ikke før nå, men vet dessverre ikke om noen 😅 Det ordna seg på Nesbru 👍 Ligger på Plaza i natt, og der måtte jeg levere nøkkelen å gå 🙄 Får se om den ragger rundt i Oslo i kveld 😳 tambur4, fupsaker, StigJ og 5 andre reagerte på dette 7 1
Fredrik 90 Skrevet Juni 3, 2023 Skrevet Juni 3, 2023 Alpina treff i dag 🤩 17 minutter siden, hanssae skrev: Ligger på Plaza i natt, og der måtte jeg levere nøkkelen å gå 🙄 Får se om den ragger rundt i Oslo i kveld 😳 Vi bor på Radisson Skandinavia oppe ved Slottsparken, bodde på Plaza når vi var på vårmønstringa og dette er grunnen til at vi ikke bor der denne gang. Jeg skal parkere bilen min selv og kunne ha tilgang til den når jeg vil. danskiii, Orjan, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9
hanssae Skrevet Juni 3, 2023 Skrevet Juni 3, 2023 57 minutes ago, Fredrik 90 said: Alpina treff i dag 🤩 Vi bor på Radisson Skandinavia oppe ved Slottsparken, bodde på Plaza når vi var på vårmønstringa og dette er grunnen til at vi ikke bor der denne gang. Jeg skal parkere bilen min selv og kunne ha tilgang til den når jeg vil. Var ikke klar over det 🙄 I morgen er vi hos Olav på Kvipt, Tror ikke det er slik der 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå