Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, norbakken skrev:

Tror ikke jeg skal ha som mål å følge han, det er ikke en gammel 745 verdt 😉

E65 prosjekt bil ,dette skal bli gøy å se Einar 😊😊

Jeg som liker disse så godt ,så blir det spennende å se fremover .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, StigJ skrev:

Prøvelånte en Quickjack da jeg byttet tilbake til H&R coiloverkitet i går 👍🏻 Veldig kjekk og enkel sak. Fatter ikke at jeg ikke eier en slik selv 🙄

 

Hvordan er denne å jobbe med, er den lett og flytte på, er den grei å løfte? Har fundert på en slik en som jeg kan legge oppe på kjørebruene på den 4 søyla løftebukken jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Rune-K skrev:

Hvordan er denne å jobbe med, er den lett og flytte på, er den grei å løfte? Har fundert på en slik en som jeg kan legge oppe på kjørebruene på den 4 søyla løftebukken jeg har. 

Den funket veldig bra synes jeg. De veier jo, men på et jevnt underlag så er det null stress å manøvrere.  To små hjul i ene enden for å dra de rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSX_20230817_170157.thumb.jpg.e94f257dcd48547244e7865fdcce7b98.jpg

Kanskje årets siste cabtur. Overtar hus til helgen, så det blir mye styr fremover med tømming av lager og salg av leilighet. Så denne gamle sliteren blir nok vasket ned og satt rett i garasjen hvor en lang vinter og mye vedlikehodsarbeid venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på bane, 25 problemfrie runder kjørt på ACR! Bilen fungerer utmerket foruten frambremser som blir litt fort varme.

Nå er det tid for en øl i knall vær, sikkert en av de siste kveldene man kan sitte ute i tsjorte i år, så den skal nytes. Dette ga mersmak😁

CE0C798D-77A5-4033-9794-C3317804538F.thumb.jpeg.7e24f4b4fae73a29f8a7b91f6afafc15.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...