Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Kona kjørte en prank på meg, og jeg kom ut til dette i dag. Hun vet hvilke knapper hun skal trykke på, vet hvor inderlig jeg hater slik pynt :D så ble jeg utfordret på å kjøre med det helt til jobb. Jeg drog det enda lenger og kjørte med kolleger til julelunsj med leverandør. Stolt over meg selv, for dette kostet meg mye!

IMG_0039.thumb.jpeg.3de0120bf69aaf972c2f9c6812b459c9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfar truet meg med alvorsprat hvis ikke bruksbilen kom seg opp til huset deres på grunn av senken, men denne lille loppa klarte dette helt fint 😂

IMG_5291.thumb.jpeg.3d656542cfa115bd18f3a7c683333d87.jpeg

….men så fikk jeg høre at det skulle snø i løpet av kvelden slik at bilen kjøres ned til naboen og skal stå der over helga slik at jeg kan komme meg på jobb 1. juledag 🙃 God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stenhøj bukk ligger i deler forran bukken i garasjen.. da får man skru ute🙈 etter 5 timer i -7 grader så er hele brekken med actuator byttet og iorden😀 var en kald fornøyelse😅20231223_144800.thumb.jpg.58cf0ec65cb6022cff7925e775f8c705.jpg

Endret av KKME30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2023 den 22.46, papertiger skrev:

Kona kjørte en prank på meg, og jeg kom ut til dette i dag. Hun vet hvilke knapper hun skal trykke på, vet hvor inderlig jeg hater slik pynt :D så ble jeg utfordret på å kjøre med det helt til jobb. Jeg drog det enda lenger og kjørte med kolleger til julelunsj med leverandør. Stolt over meg selv, for dette kostet meg mye!

IMG_0039.thumb.jpeg.3de0120bf69aaf972c2f9c6812b459c9.jpeg

En kompis av meg dro en prank på meg for noen år siden, det han ikke visste den gang er hvor hevngjerrig jeg er på slike ting, så hevnen er klar, ikke så ulik pranken du ble utsatt for. Kompisen min er av den litt tøffe typen, kjører vel bort i mot kun metal på stereoen, og noe trekkspill musikk i fylla, kjører Tahoo, og prater stort sett høyest. Hevnen ligger alt klar og venter, denne har det pene navnet Doc Johnson Rambone cock, er småpene 43 cm, har baller og sugekopp og skal limes i grillen på Tahoen hans når han minst venter det. Dette må bli det ultimate manndomsbeviset der den vil bounce rundt i takt med bevegelsene på bilen hans når han dundrer rundt i Ørstas gater med et eller annet illsint band på popanlegget. 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...