Dusy Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 (endret) To raske fra Snapchat Fornøyd type bak i der med sitt eget sete og sidevinduene på gløtt. Endret Juni 1 av Dusy Syvert, sveigis, StigJ og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Ungene fikk velge bil Syvert, Stawky, Lars89 og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Deilig å kjøre litt V8er i Europas såkalte miljøhovedstad 😎 Det sagt, det er overraskede mange som cruiser rundt innen for Ring 3 i relativt fett fossil redskap. hemperen, Marius2002, Ampera og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Kristiansand by night Marius2002, BTS, Lars S og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 1 Share Skrevet Juni 1 Fra dagens treff på Bud sammen med @Orjan og flere likesinnede 😁 Første gang på Bud, dette var hinsides... Dusy, mslello, Marius2002 og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 2 Share Skrevet Juni 2 StigJ, Kolstad Jr., fupsaker og 22 andre reagerte på dette 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 2 Share Skrevet Juni 2 Noen vil kanskje si det har blitt litt lite M5-kjøring i år… StigJ, Lars89, Dusy og 18 andre reagerte på dette 7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 2 Share Skrevet Juni 2 Langtur med påfølgende bremsestøv og insekter. Trivelig likevel! 😊 MagnusAG99, Kolstad Jr., Dusy og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Juni 2 Share Skrevet Juni 2 (endret) Blitt litt for glad i å ta bilder av bilen. Var også på dragracing på Øra på Lørdag (for 20`nde åra på rad eller no haha, så å si vokst opp med Amcar Fredrikstad events forgrunna pappa), har blitt bra med mix av biler der også. Hadde vært morsomt å kjøre der med min om forskringa godkjente arrangementet. Endret Juni 2 av MagnusAG99 hemperen, fupsaker, Kolstad Jr. og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juni 3 Share Skrevet Juni 3 Herlig med BMW og 2 hjul i sommervarmen. Morten B, Marius2002, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 4 Share Skrevet Juni 4 mslello, norbakken, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 (endret) Tilsendt bilde av selger idag Endret Juni 5 av BMWE39turbo Skulebollen, liffi, Marius2002 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 1 hour ago, BMWE39turbo said: Tilsendt bilde av selger idag Gratulerer! Hvilken type ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 Fin 1-serie! Og en norsk-reg M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 29 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer! Hvilken type ble det? Takk! Ble en 125i (N52), manuell, 85500km, alle servicer tatt hos bmw verksted. To eiere før meg. Et veldig godt eksemplar synes eg, lakken er meget bra men litt steinsprut så har bestemt meg for å hellakkere siden eg vil ha det helt strøkent før eg får montert ppf. Dessverre takluke, så carbontak er også bestilt. Har endel andre planer og som quiafe diff, 335i bremser ++++. 21 minutter siden, Orjan skrev: Fin 1-serie! Og en norsk-reg M3? Takk, ja ser ut som det er norsk M3, får ikke håpe det er rådelager havari hehe.. StigJ, E.C., Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå