StigJ Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 5 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Takk! Ble en 125i (N52), manuell, 85500km, alle servicer tatt hos bmw verksted. To eiere før meg. Et veldig godt eksemplar synes eg, lakken er meget bra men litt steinsprut så har bestemt meg for å hellakkere siden eg vil ha det helt strøkent før eg får montert ppf. Dessverre takluke, så carbontak er også bestilt. Har endel andre planer og som quiafe diff, 335i bremser ++++. Takk, ja ser ut som det er norsk M3, får ikke håpe det er rådelager havari hehe.. Grattis med stilig ener. Kjekk maskin i den. Den er M3en er på vei hjem igjen etter en tur hos TüV i følge bekjent av meg. Orjan og BMWE39turbo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 23 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Takk! Ble en 125i (N52), manuell, 85500km, alle servicer tatt hos bmw verksted. To eiere før meg. Et veldig godt eksemplar synes eg, lakken er meget bra men litt steinsprut så har bestemt meg for å hellakkere siden eg vil ha det helt strøkent før eg får montert ppf. Dessverre takluke, så carbontak er også bestilt. Har endel andre planer og som quiafe diff, 335i bremser ++++. Gratulere! Denne må du lage en tråd på BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 Gratulerer med tøff bil @BMWE39turbo.😊 Blir spennende å se mer av denne . BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 535’n siste siste kjøretur i mitt eie på vei til ny eier 🥲 Orjan, Ampera, Kolstad Jr. og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 Morgenstund: BimmerFan!, laffe, Orjan og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 Mange fine 5er-samlinger over her @liffi og @sveigis, fint å se. Får bidra med et bilde av 4er etter avspyling, en kamikazemåke hadde sett den ut som et bytte og sprayet ned hele førersiden… Syvert, sveigis, Reef89 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 7 Share Skrevet Juni 7 Fredagsvasken tatt 😃 liffi, mslello, Syvert og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Det klassiske "Jeg har vært på Atlanterhavsveien" bildet 👍😅 Stawky, StigJ, Marius2002 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Sjekk av 94 åringen 😎👌 Orjan, Snagg30, Werther og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Dusy, BMWE39turbo, Ampera og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Juni 8 Share Skrevet Juni 8 Ble en kveldsvask i regnværet😅 papertiger, Stawky, hanssae og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Kolstad Jr., Dusy, Saltkjelen og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Dusy, papertiger, laffe og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3css Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 papertiger, Rita G, Skulebollen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juni 9 Share Skrevet Juni 9 Skulebollen, Kolstad Jr., Lars S og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå