Ingvaldsen Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 (endret) På 21.6.2025 den 21.55, FransEirik skrev: Denne har jeg ikke lagt merke til her før. Felg og bil er som hånd i hanske ! dette er vell en 530xd? Endret Juli 30 av Ingvaldsen
*MrB* Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 T/R Gøteborg fra Vestlandet i år. Imponerende lavt forbruk på denne steinknuseren når den kan ligge og cruise. Selv nedover svensk E6 med litt tøying av 110-sonen lå den ca på 0.6l/mil. Bilde fra «basecamp» Torslanda. Også kjent som Volvoland: Hjemme igjen. Vasket bort insekter, bremsestøv og restene fra baksetebufféten: mslello, Dusy, Heik80 og 11 andre reagerte på dette 14
Skulebollen Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Skiboks stuket. Den er allerede tatt av og blir ikke montert igjen før det blir høyst nødvendig 😅 bråkete og stygt sveigis, eivi91, Eystein Ose og 13 andre reagerte på dette 16
sdhild99 Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Var på Kiwi og handlet raske chips 😄 Marius2002, sveigis, M-jakob og 12 andre reagerte på dette 15
Eystein Ose Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Liten makeover før den skal stilles ut på Oslo Motorshow i år Dusy, Marius2002, Stawky og 8 andre reagerte på dette 10 1
Dusy Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Helt rått @Eystein Ose Det er vel fortjent! Følger opp med en som ikke er like showroom worthy, men den tar seg bra ut i naturen Eystein Ose, Paulus, mslello og 4 andre reagerte på dette 6 1
FransEirik Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: Denne har jeg ikke lagt merke til her før. Felg og bil er som hånd i hanske ! dette er vell en 530xd? Hatt den siden januar og nei det er m550d👍 har ikke hatt så veldig mye tid til overs da jeg har bygd garasje i 7mnd
Fredrik 90 Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 Å kjøre god gammel BMW er virkelig ett privilegium 😀 Gamle biler uten avansert teknolog og hundrevis av hester får meg til å slappe av og nyte en lengre kjøretur på en helt annen måte. Det enkle er noen ganger det beste 👍 *MrB*, gnilb, eivi91 og 11 andre reagerte på dette 14
andotn Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 (endret) skitten bil på nye felger med alt for lav profil 😁 Endret Juli 30 av andotn Saltkjelen, *MrB*, mslello og 8 andre reagerte på dette 11
Ingvaldsen Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 1 time siden, FransEirik skrev: Hatt den siden januar og nei det er m550d👍 har ikke hatt så veldig mye tid til overs da jeg har bygd garasje i 7mnd BE29224 da tenker jeg ? Flott bil FransEirik reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Juli 30 Skrevet Juli 30 2 timer siden, Dusy skrev: Helt rått @Eystein Ose Det er vel fortjent! Tusen takk! En guttedrøm å få stille ut bil der. Er ikke noe showbil dette, og det vises. Men tar en økt nå og retter det som har irritert meg mest, så kan den vertfall stå der uten at jeg trenger å være flau☺️ Dusy reagerte på dette 1
FransEirik Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 6 timer siden, Ingvaldsen skrev: BE29224 da tenker jeg ? Flott bil Korrekt😁
Tony Soprano Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 8 timer siden, andotn skrev: skitten bil på nye felger med alt for lav profil 😁 Det er bare så riktige felger 🤩 Kanonflott 👏 sveigis og andotn reagerte på dette 1 1
papertiger Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 Nullstilt bil etter ferien. EspenM3css, mslello, sveigis og 12 andre reagerte på dette 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå