EspenM3css Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 Orjan, BMWE39turbo, skoglund og 26 andre reagerte på dette 29
Snagg30 Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 50 minutter siden, EspenM3css skrev: Pinnacle ///M. EspenM3css reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet Juli 31 Skrevet Juli 31 EspenM3css, Saltkjelen, Lars S og 20 andre reagerte på dette 23
gnilb Skrevet August 1 Skrevet August 1 Bruksbil og sommerbil Dusy, Reef89, eivi91 og 14 andre reagerte på dette 17
Fredrik 90 Skrevet August 1 Skrevet August 1 14 timer siden, Lars89 skrev: Er det gjengoppgjør på gang? 😬😜 Hadde nesten blitt litt småskremt selv om jeg kom forbi der 😅 Ampera reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 1 Skrevet August 1 Treg 18 en tur til Grimstad. Først sjømat: Så polet : Og for ordens skyld ,flekkene er ikke etter N46 på asfalten 🥳🥳 BMWE39turbo, eivi91, mslello og 7 andre reagerte på dette 10
Lars89 Skrevet August 1 Skrevet August 1 17 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Er det gjengoppgjør på gang? 😬😜 Hadde nesten blitt litt småskremt selv om jeg kom forbi der 😅 Er bare downpipe-mafiaen ute på tur mslello, BrokeBoi, Werther og 17 andre reagerte på dette 6 14
hanssae Skrevet August 1 Skrevet August 1 Vaskedag 😃 31 år gamle biler blir nesten som nye 🤩 *MrB*, papertiger, KKME30 og 15 andre reagerte på dette 18
ehaugsnes Skrevet August 1 Skrevet August 1 Spontantur til lofoten i e65’n! Trenger ikke synes synd på meg altså😅😃 knall turbil Lars89, Saltkjelen, EspenM3css og 16 andre reagerte på dette 19
Fredrik 90 Skrevet August 1 Skrevet August 1 8 timer siden, Lars89 skrev: Er bare downpipe-mafiaen ute på tur Veldig kult 😎 Har jo sett flere av disse bilene på veiene rundt i byen her men ikke samlet slik som her 👍 papertiger reagerte på dette 1
overhalden Skrevet August 1 Skrevet August 1 Reef89, EspenM3css, *MrB* og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet August 2 Skrevet August 2 Bilen identifiserte seg plutselig som en buss når vi så hvor fullt det var på parkeringsplassen for svømme og treningshallen. Til mitt forsvar så tok jeg sjansen siden buss plassene er forbeholdt for skolebusser 😅 mslello, BMWE39turbo, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8
Heik80 Skrevet August 2 Skrevet August 2 Kone bilen rein og fin😎 Ampera, mslello, papertiger og 9 andre reagerte på dette 12
BMWE39turbo Skrevet August 3 Skrevet August 3 Bytte av olje på diff foran, bak og motor, pluss en vask av familievogna så den er klar til tirsdag. Siden eg ikke rekker eu godkjenne å bli ferdig med E82n før slutten av august, blir det (dessverre) familiebilen som får kjørt seg en kjapp tur til nurburgring og alpene. mslello, eivi91, KKME30 og 1 annen reagerte på dette 4
Dusy Skrevet August 5 Skrevet August 5 EspenM3css, papertiger, M-jakob og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå