Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke tvil om at nye M240i slår godt fra seg selv i klassen over seg 👍 Nå går jo dette på ytelser med det sier seg selv at den også er den beste å kjøre i denne trioen. M2 blir bra tror jeg når Junior klarer seg såpass bra mot M2 sine konkurrenter. M240i konkurrerer mot S3 og A35 AMG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2022 den 10.30, papertiger skrev:

Der var ALPINA B4 GC lansert! 🤩 

https://www.instagram.com/p/CcXucvese1m/?igshid=NDA1YzNhOGU= 
 

Skjermbredderne er med. Men disse felgene på i4 👌🏻

Ser ut som Alpina har hørt på meg og blitt inspirert av @MagnusAG99, og droppet å la den store svarte diffuseren/bakfangeren være så stor og svart og gå så høyt opp på bilen.

 

image.png.1a9ffeccccd2b8446682d243a9089244.png 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, laffe skrev:

Ser ut som Alpina har hørt på meg og blitt inspirert av @MagnusAG99, og droppet å la den store svarte diffuseren/bakfangeren være så stor og svart og gå så høyt opp på bilen.

 

image.png.1a9ffeccccd2b8446682d243a9089244.png 

G22 (coupe) har allerede denne løsningen (som Alpina), mens G26 (gran coupe) og i4 har dette sorte feltet. Enig i at det er mye finere å ha dette feltet lakkert i bilens farge - så godt Alpina kjører dette også på sin gran coupe :) 

M440i.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Walkabout skrev:

G22 (coupe) har allerede denne løsningen (som Alpina), mens G26 (gran coupe) og i4 har dette sorte feltet. Enig i at det er mye finere å ha dette feltet lakkert i bilens farge - så godt Alpina kjører dette også på sin gran coupe :) 

M440i.jpg

Men det er da nesten likt om i4/G26 bare at refleksen er satt lengre opp? Eller at selve hekkskjørtet er noe mindre? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Får litt sånn Opel Omega vibber av den hekken der 😅 Sånn med første øyekast, skal bli spennende å se ordentlige høyoppløste bilder av bilen.

Syns selv dette var mer lovende enn de første bildene som ble lekket av nåværende 7 serie. 
Er vel knyttet mer spenning til fronten regner jeg med.

Men foreløpig kaster jeg meg ikke på hylekoret, tror jeg velger å være forsiktig optimist om enn så lenge.

Er vel fristende å dra sammenlikningen mellom kommende 7 serie og X7 LCI.

Sistnevnte falt jo ikke i god jord hos mange, men hvis man løfter det opp mot konkurransen, syns jeg likevel X7’en er et tonn mer spennende og progressiv fremfor den konservative og kjedelig MB’en. 
 

7’ern blir nok kanskje tonet litt ned ifht X7, den er fysisk mindre ruvende og hakket mer konservativ.

601F1FD3-67A0-4EBF-8C41-425B03E1D987.jpeg

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, dette må jeg tenke litt på. Tenker umiddelbart at det kunne vært verre, men også at dette var litt tamt design kanskje? Interiøret så spartansk ut, men nå er dette dårlige bilder...får litt følelensen av koreansk elbil ved første øyekast. Men med andre farger, og bedre inntrykk av detaljene så tror jeg dette kan virke bedre, tror jeg ;) 

Små felger og en utrolig traust lakkfarge gjør ikke akkurat bilen på bildene over her noen tjeneste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...