Marius2002 Skrevet Desember 12 Share Skrevet Desember 12 (endret) https://www.bmw-m.com/en/topics/m-power-electrified.html Bla ned til FAQ. Der svarer de på mye av det vi diskuterer. @sveigis BMW i3 er så kult! Jeg fikk en på jobben til å kjøpe en i3S som bil nr. 2 istedenfor en E-Golf og vedkommende synes den er så artig at han kjører heller denne enn sin Tesla X. i3 blir slaktet av noen og elsket av andre, men ja - en fantastisk bil til sitt bruk. Endret Desember 12 av Marius2002 Ron Jeremy, mslello, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 12 Share Skrevet Desember 12 (endret) 1 hour ago, sveigis said: Enig 😊 Er ikke mange årsiden der jeg var totalt fraværende av å eie el bil ,men nå er jeg inne og ser på i3 støtt og stadig her . Vi kommer til å kjøpe en sånn nå en dag etterhvert . Kjekt! En fabelaktig bybil, kvikk, sportslig og supermorsom å kjøre. Go for it. I likhet med @Marius2002 fant jeg til en kollega en sen 2020 i3 120Ah imperial blå fully charged hos Bilia Notodden. Han var drittlei i-Mieven sin og kalde morninger uten varme til jobb. Han ønsket en i3 og ba meg finne en innenfor maksbudsjett. Som sagt så gjort, jeg fant bilen etter 10min på Finn. Forhandler ble kontaktet, vi prutet inn frakt til Stavanger og 2 års serviceavtale. Per nå ser det ut til å bli et godt bekjentskap! Deilig å få folk over på BMW Endret Desember 12 av papertiger Marius2002, Ron Jeremy, mslello og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 13 Share Skrevet Desember 13 10 timer siden, Marius2002 skrev: BMW i3 er så kult! Ja vi liker disse her i huset dvs kona spesielt . 9 timer siden, papertiger skrev: Kjekt! En fabelaktig bybil, kvikk, sportslig og supermorsom å kjøre. Go for it. Ja skal jeg ha noe må det bli en sånn . Sitter igjen med et inntrykk av at det er gode biler og gjør nytten sin til sitt bruk . Men det blir ikke nå men om ting går som planlagt ila 2025 .😊Men igjen usikkert . Det som er viktig her ,er at denne skal aldri på noe langdistanse ,kun butikk ,småkjøring og jobb ca 4,2 mil om dagen . Når denne tid kommer så blir det mas via meldinger og tlfer på dere sånn at jeg vet hva jeg får . I mellomtiden får det gå i det vante her .🙏 Ron Jeremy, mslello, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Torsdag kl. 12:30 Share Skrevet Torsdag kl. 12:30 Del 2 av den elektriske fremtiden for M. Tyskerne begynner å tøye opp når de bruker ord som "shitstorm" Jeg synes fremdeles dette blir spennende å følge med på. Det virker som de har tenkt å gjøre dette skikkelig. KireS, Marius2002, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 20:20 Share Skrevet Torsdag kl. 20:20 Må si jeg likte 2002 Hommage-konseptet fra 2015. Tenk om vi hadde fått noe så kult som den til høyre! Ampera, fupsaker, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 20:42 Share Skrevet Torsdag kl. 20:42 BMW har forresten endret boltsirkel på G90/G99 M5 fra 5x112 til 5x130 (noen sier 5x132). Dette angivelig på grunn av vekt ("There where 5x112 on the BMW i5, but on the M5, apparently, due to the weight, changes had to be made"). Det finnes per nå lite informasjon om det, men Kies Motorsport ble oppmerksom på dette i det de skulle montere spacere. En kan også tydelig se forskjell på en felg med 5x130/132 og 5x112. Om dette er ny standard (igjen) eller om dette kun gjelder biler med høy vekt eller M-biler, vites ikke. Det blir jo dog interessant (kjedelig) for fremtidige biler når man ikke lenger kan kryssbytte felger mellom seriene. Senteret er fortsatt 66,6mm. 5x112 5x130/132 Marius2002, mslello og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå