papertiger Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 1 hour ago, Fredrik 90 said: Han kan jo sette seg inn bak i en E90 så kan vi se hvor fornøyd han ser ut da 😂 Bakseteplass har vel aldri vært noen BMW sin beste styrke sammenliknet med konkurrentene. Synser det var mye dør og lite åpning inn til dette baksetet også, hele åpningen ser jo kjempe trang ut. Men så er E90 20 år gammel. Bilene blir stadig større og større, BMW er intet unntak. Litt av problemet som han peker på her er lav bil og høyt gulv pga batteri.
LP760 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ble veldig overrasket jeg, Synes den var veldig fin. så ble til at jeg bestilte. forventet levering Mai- Juni en gang. mslello reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Mr. Gefühl ser ikke særlig fornøyd ut der han sitter med knærne i haka bak der. Skuffende høyt gulv som han selv forklarer, her er iX3 med ekstra høyde en del bedre. Skulle tro at en dedikert elbilplattform skulle kunne gi mer romslig baksete selv i en 3-serie, men her ser det rimelig trangt ut for en voksen person. Minner meg om baksetet i E21 bare med den viktige forskjellen at der er det ikke bakdører. Mr. Erling, BrokeBoi og sveigis reagerte på dette 1 2
Ron Jeremy Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Han kan jo sette seg inn bak i en E90 så kan vi se hvor fornøyd han ser ut da 😂 Bakseteplass har vel aldri vært noen BMW sin beste styrke sammenliknet med konkurrentene. Synser det var mye dør og lite åpning inn til dette baksetet også, hele åpningen ser jo kjempe trang ut. Enig! La oss se på denne NK i3’n vs ice 3/4 serien av samme generasjon. først da kan man vurdere hvordan plassen er kontra konvensjonell løsning. Men bakseteplass har aldri vært pri nr 1 for BMW. Så er jo også Mr Gefuhl minst 186cm+ mener jeg å huske, så tro aldri han har sittet komfortabelt bak i en 3/4 serie tidigere heller, kanskje med unntak av 320 gt av F3* varianten?
Orjan Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg er spent på i3 - kunne godt tenkt meg vanlig sedan igjen. Fint og greit med med en høy(ere) SUV, men kjørefølelsen er bedre nærmere bakken. Her kalles den "bensinbilsdödaren"... Endret 9 timer siden av Orjan mslello reagerte på dette 1
Mr. Erling Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) 22 timer siden, Ron Jeremy skrev: Et par kjappe bilder fra dagens presentasjon på Bilia i Skien. Har jo skrevet litt om førsteinntrykket og vist bilder fra første visning i Oktober, dengang var den i sølv med 22». I dag fikk vi se både hvit, sort og sølv. Hadde håpet på en blå versjon selv, men fint med dagens biler også. Personlig syns jeg nok hvit var litt flat, sort var den tøff i, spesielt over de litt brede hoftene satt formene bra i sort farge - og som sist, sølv gjør seg veldig! Bra oppmøte kl 12 en Torsdag egentlig. Hva syns folket? Du spør om hva jeg synes? Fargen hvit er fenomenal på denne bilen (bildet).😉 Sort er vel forbeholdt sørgende i et gravfølge? (ps. jeg er ''allergisk mot sorte og til dels grå biler) Endret 8 timer siden av Mr. Erling
Mr. Erling Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 1 time siden, Rune-K skrev: Minner meg om baksetet i E21 bare med den viktige forskjellen at der er det ikke bakdører. Eller min gamle F13 som etter sigende var en 2 + 2 🤔 Kun dverger og mindreårige maktet å innta baksete Ron Jeremy reagerte på dette 1
mslello Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ikke så ulikt i4. Som har fungert greit for en familie med korte personer. Det jeg liker minst i baksetet på i4'n er ryggen er litt bratt. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 1 time siden, Orjan skrev: Jeg er spent på i3 - kunne godt tenkt meg vanlig sedan igjen. Fint og greit med med en høy(ere) SUV, men kjørefølelsen er bedre nærmere bakken. Her kalles den "bensinbilsdödaren"... Han hintet også til minst 90 mils rekkevidde, med samme drivlinje som iX3 har den åpenbare fordeler. Men 90 mil var stor tall. Og 98% av all bremsing var med motorbrems..
mslello Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 34 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Han hintet også til minst 90 mils rekkevidde, med samme drivlinje som iX3 har den åpenbare fordeler. Men 90 mil var stor tall. Og 98% av all bremsing var med motorbrems.. Under WLPT forhold er det sikkert mulig. Så videon til Autogefuhl stod det 559 km på 96%. 13 minus og sikkert kjørt greit før lading. Det er iallfall dobbelt så mye som jeg på så på i4'n når vi kjørte til Tønsberg i januar med 4 til 20 minus. Blir spennende å se hvor enkelt det blir å holde bremsene rustfrie her i saltsuppas mekka.. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå