Marius2002 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutter siden, Saltkjelen skrev: Søkket mellom grillen gir en optisk illusjon det er vanskelig å ikke se. Så det, har prøvd å late som jeg ikke så det, uten hell. Ble smått sjøsyk av reflekssjonene i lakken, den optiske illusjonen og grillyset. Men ja, bilen ser best ut skrått ovenfra.
laffe Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden På 15.3.2026 den 20.48, Saltkjelen skrev: Reell grafikk fra bilens UI. Så jo bedre ut her enn de ekte bildene😅 BMWE39turbo og Saltkjelen reagerte på dette 2
Ron Jeremy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tror vi ikke skal slakte bilen før vi har litt andre perspektiver og farger. Flere bilder kommer så får vi mer helhet og mer substans. mslello, hennum og Marius2002 reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden 2 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Tror vi ikke skal slakte bilen før vi har litt andre perspektiver og farger. Flere bilder kommer så får vi mer helhet og mer substans. Jepp. Skikkelige bilder og andre farger kommer vel på onsdag
laffe Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Blir interessant å se pris og rekkevidde. Utseendemessig vet jeg ikke helt, kunne på en måte likeså godt vært en ny VW Jetta. Men synes likevel den treffer bedre enn MB sin CLA utvendig i hvertfall. Får vente å se an hvordan den blir når den kommer på veien, ble jo positivt overrasket over iX3 live. Marius2002 reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden 32 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Tror vi ikke skal slakte bilen før vi har litt andre perspektiver og farger. Flere bilder kommer så får vi mer helhet og mer substans. Jeg synes pressebildene fra BMW de siste 25 årene sjelden yter rettferdighet til bilen. Det startet med E60 og E65. Jeg trodde reklame skulle selge biler jeg men det virker ikke som BMW har skjønt det.
Fredrik 90 Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden La meg for en gang skyld begynne med noe posetivt: * Den ser milevis bedre ut enn forrige i3 * Dette var bedre enn fryktet med tanke på konseptbilen av Neue Klasse/Dee greiene. * Rekkevidden sies å være enorm, kanskje nærmere 900 km. Ellers nå som det positive er gjort unna så synes jeg dette nok en gang er svake greier fra BMW. Ett generisk og glatt design med noen helt merkelige proporsjoner. Bilen ser høy og small ut og gir meg assosiasjoner til Fiat design fra 90 tallet. BMW er fra ett entusiastisk ståsted helt ute å kjører designmessig om dagen. Nå er jeg mer spent på hvordan neste ICE 3-serie blir, den får store sko å fylle når den skal erstatte noe så vellykket som G20/21 tross alt kan kalles. Konseptmessig blir neste 3er mer business as usual med bensin, diesel både i R4 og R6 motorkonfigurasjon. 3 timer siden, tennbrikket skrev: angrer ikke på kjøp av i4 når jeg ser i3....... Nei det skal du ikke angre på. Grunnen til at i4 er så perfekt er at den startet sitt liv som fossilbil og fikk en elektrisk versjon. Når en elbil er basert på en fossilbil så blir det stort sett aldri feil, i hverfall design og kvalitetsmessig. Men med en gang noe skal utvikles og lages fra bunnen som elbil så blir det bare noe rallemikk med dårlig design, proporsjoner som får bilen til å se helt balle ut og kvalitet som ligger mange hakk under tilsvarende ICE søstermodell. Se på iX kontra G05, EQE kontra E-klasse, id3 kontra Golf eller skrekk eksemplet Audi Q4 e-tron kontra vanlig Q5. Vis meg den elbil modellen som er utviklet som elbil fra bunnen som ser og føles bedre enn tilsvarende ICE søstermodell fra samme merke. Tipper det blir stille…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå