Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, ogee1 skrev:

Drømmer om den i en X3M Competition, jeg. :-) (Kanskje med Manhart tuning ...)

Banken oppfyller drømmene dine😎.

 

Skal til Tyskland snart for å prøvekjøre X3M, X4M og M340i. BMW miljøet snakker mye fint om M340i og prislista er klar i Mai. Håper ikke den skuffer, men så langt er ikke jeg fornøyd med G2X generasjonen. Får se hva wannabe-///M har å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, lagunilla skrev:

BMW miljøet snakker mye fint om M340i og prislista er klar i Mai. Håper ikke den skuffer, men så langt er ikke jeg fornøyd med G2X generasjonen. Får se hva wannabe-///M har å by på.

Hva er det du ikke liker med g20? Mange sier det er den beste 3 serien siden e46. Jeg har bare sett bilen, så ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2019 den 12.10, Fredrik 90 skrev:

Ser ut som om noen bilder av G05 X5 M Competition har lekket ut. Det ser utvilsomt bra ut

https://www.autoevolution.com/news/2020-bmw-x5-m-competition-this-could-be-it-133185.html

Helt enig, dette ser virkelig lovende ut! Her er også et bildeav F96 X6 M. Her ser heldigvis takprofilen ut til å være ordnet, uten tendenser til pukkelrygg slik dagens X4 har. Dog synes jeg kanskje hekken ser litt klumpete ut", men alt i alt vesentlig bedre enn X4.

X6M%20F96%20Competition.jpg?w=1280&h=517

F95%20X5M%201.jpg?w=1280&h=517&fit=clip&

F95%20X5M%202.jpg?w=1280&h=517&fit=clip&

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Skulebollen skrev:

Synes bakenden hadde ett ekstremt japsepreg over seg 🤔

Kina og østen generelt er også i stadig større grad et viktig marked for ikke bare BMW, men alle de tyske premium bilmerkene. Det er bare Audi som i dag har relativt markante linjer i designet (noe man nesten aldri ser i asiatisk design og spesielt bildesign). BMW og Mercedes-Benz har i dag et tydelig rundt design med bløte linjer nettopp for å appellere til asiatisk smak. Porsche har alltid hatt dette så for dem så er dette ikke et tema (relativt).

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 serie gran coupé i lci er en bil jeg kunne tenke meg når jeg ser slike bilder. Den overgår 3 serien og 4 serie coupé designmessig. 

Fargen heter snapper rocks blue og håper flere kjøper med denne fargen :) Bilen i bildene har mperformance(?) Produkter som setter ekstra fin kontrast til fargen.

En slik i 420i manuell, med bmw motoroptimering, samt sperrediff om ikke fra bmw så hvertfall fra et firma i england. Ja da hadde man hatt drømmebil 😀

 

Screenshot_20190402-110616_Gallery.jpg

Screenshot_20190402-110641_Gallery.jpg

Screenshot_20190402-110658_Gallery.jpg

Screenshot_20190402-110730_Gallery.jpg

Screenshot_20190402-110831_Gallery.jpg

Screenshot_20190402-110941_Gallery.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V12ern var ikke død

https://www.bmwblog.com/2019/04/03/bmw-v12-will-live-on-until-at-least-2023/

BMW har bestemt seg for å produsere V12ern sin frem til 2023, muligens lenger også om teknologien tillater det. BMW er straks den eneste av de tre store som produserer V12er, AMG faser sin siste ut i år. BMW produserer det dem klarer av denne motoren, som har vist seg å slå veldig godt an i 7-serien. Særlig landene i Asia og Midtøsten er store markeder for V12ern. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 25.3.2019 den 16.51, Saltkjelen skrev:

Enda et bilde av fronten på F95 X5. Dette blir unektelig bra, men sort grill gjør seg virkelig ikke når disse henger sammen slik de gjør og minner om noe helt annet enn en BMW.

attachment.php?attachmentid=2017762&stc=

Her håper jeg de har fått en ny motor i den for S63 begynner å bli tynt, er vel oppe i revisjon 5 på den nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...