Marius2002 Skrevet September 30, 2020 Share Skrevet September 30, 2020 8 timer siden, KireS skrev: Ser ganske bra ut, men tenk så mye bedre det hadde sett ut uten skiltet midt på. Enig Jeg ser ved nærmere sammenligning at grillen er forskjellig fra M3/M4. Jeg likte faktisk frontfangeren bedre på cabrioletversjonen av 4-serien enn M3/M4. fupsaker, Lars89, StigJ og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 Hele designkonseptet gror i alle fall på meg kjenner jeg. caben var pen, og jeg liker at de begynner å dra inn igjen grønnfarger A.A, Patta, E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 (endret) Jeg er ikke så begeistret for den fete kromkanten samt at formen på nyrene virker rundere og knapt så markante opp mot panseret (som også mangler de to utstansingene som på M3/M4). For meg fungerer det mer aggressive designet på M3/M4 bedre, men generelt vokser designet på meg mer og mer. Det er ihvertfall snakk om før og etter introduksjonen av de nye nyrene. Eldre BMW'er vil virke mye eldre etterhvert som modellene med de nye nyrene rulles ut. Jeg er helt enig at det er fint at BMW igjen fokuserer på grønnfarger, men jeg tror at det er helt bevisst for å tone ned de nye nyrene... Endret Oktober 1, 2020 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 Lanseringsfargene, altså de som blir avbildet på pressemeldingene har mye å si på hvilken farge bilen blir levert med ut til kundene tror jeg. Se på Mazda cx5, alle bilder er av soul red og det er også fargen de fleste kjører med. For å bringe noe positivt til bordet angående BMWs nye retning, er at de er flinke å bruke biler med farger i lanseringsvideoene og på bilder. Den grønne caben ga med en gang mer fylde i bilen. Nå har jeg alltid vært svak for grønne biler og nesten alltid hatt grønn bil. Grønn alpina er også en kjenning i trafikkbildet. Alt er så grått og svart at grønne biler skiller seg ut, og det er bra! Den nye dravit-grå til bmw liker jeg også selv om det er en gråfarge. Så får man se hvordan salget av 3 og 4 serie blir mht farger, håper man kan si at svart tilhører 2010 årene og at vi kan gå videre nå 😅 Ron Jeremy, Fredrik og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 Syns grønnfargen på M3n er tøff Isle of Man green heter den om jeg husker rett. Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 1, 2020 Share Skrevet Oktober 1, 2020 Helt klart at de nye fargene er flott 4-serie coupe er også like om hjørnet, selv om jeg ikke fant stort flere bilder enn disse. San Remo Green på cabrioleten og Arctic Race Blue på Coupe. Regner med BMW Press Group snart kommer med mer info Patta, Ron Jeremy, Evopower og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 (endret) Bestilt toronto rød😎 Endret Oktober 3, 2020 av johnja Marius2002, fupsaker og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 8 minutter siden, johnja skrev: Bestilt tornado rød😎 4 serie cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 10 minutter siden, johnja skrev: Bestilt tornado rød😎 Fortell mer, ikke hold tilbake 😎 Hva slags motor? johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 M3..... Lars89, KireS, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 2 timer siden, johnja skrev: M3..... Konge, gratulerer så mye 👍😎 johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 2, 2020 Share Skrevet Oktober 2, 2020 3 timer siden, johnja skrev: M3..... Tenker du å endre fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 3, 2020 Share Skrevet Oktober 3, 2020 7 timer siden, Solberg93 skrev: Tenker du å endre fronten? I utgangspunktet ikke, jeg liker den mer og mer Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 3, 2020 Share Skrevet Oktober 3, 2020 Svært glad for de nye grønnfargene og spesielt San Remo Green som vises på 4 serie Cabrioleten. Som det også blir sagt over her, at hvilke farger lanseringsbilene har, vil ha mye å si på hva vi vil se i trafikkbildet, positivt👍🏽 Patta og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 5, 2020 Share Skrevet Oktober 5, 2020 Jeg synes silhuetten på iNext virker lovende. Denne er jeg spent på mslello, fupsaker, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå