Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.

awt
 Share

Anbefalte innlegg

På 26.10.2024 den 14.42, BrokeBoi skrev:

MBB F90 og G90 ved siden av hverandre:

Noen av kommentarene under videoen må være kødd😅
image.png.79ebbd27ba411f3532c6cb90b1fb5406.pngimage.png.71f66ec722b4e5d8d172c77f85d8f94f.png

BMW kommer vell aldri til å lage noe penere en F90 tror jeg :) verdens mest komplette bil i mine øyne som jeg håper å få eie en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snagg30 skrev:

BMW kommer vell aldri til å lage noe penere en F90 tror jeg :) verdens mest komplette bil i mine øyne som jeg håper å få eie en dag

Helt enig, jeg vil mene G3x/F90 er peak moderne BMW. På den ene siden har man utvalget av vanlige bensin og dieselversjoner som toppes av M550d og M550i. På den andre siden har man F90 med Competition og CS versjonene. Så kan man hive på Alpina modellene også toppet med B5 GT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Helt enig, jeg vil mene G3x/F90 er peak moderne BMW. På den ene siden har man utvalget av vanlige bensin og dieselversjoner som toppes av M550d og M550i. På den andre siden har man F90 med Competition og CS versjonene. Så kan man hive på Alpina modellene også toppet med B5 GT. 

Bingo! Og et design helt unikt, oser BMW og råskap i alle kanter. Se på @Ampera sin individual M5 og @m-blå sin M550i, to helt fantastiske biler.

edit: glemte jo @BrokeBoi som er på etterskudd med tråd, mye gromt er gjort med den bilen. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Snagg30 said:

Jeg er nok uten tvil partisk, men er helt enig med deg og @Fredrik 90 angående designet på G30/F90. Spesielt interiøret har en god balanse mellom moderne (touch skjermer, gesture control) og klassisk (girspak, knapper og kontrollere med keramiske innfatninger). Nye biler har rett og slett altfor mye touch skjermer, for lite knapper og føles for meg som en stor nedgradering. Jeg har prøverkjørt både i5 og iX, og interiørmessig føltes det ikke premium i det hele tatt. F10 føles mye mer premium enn disse bilene, og det sier jo litt mtp hvor gammel F10 er. Jeg gidder ikke engang å kommentere på eksteriøret på disse bilene, men krysser fingrene for at BMWs nye designere tar en helomvendig på neste generasjon biler.

Spørs om det blir noe av den tråden @Snagg30, føler at jeg har gjort nesten "alt" jeg skal gjøre med bilen allerede, så det blir i så fall bare en arkivtråd. 😅 Har noen småjusteringer igjen, så kanskje jeg starter en tråd med disse endringene.

Jeg skulle i utgangspunktet kun eie F90en min i noen år, men med tanke på hvordan alle nye supersedaner ser ut tenker jeg at jeg mest sannsynligvis tar en "@Ampera" og beholder bilen så lenge jeg har førerkort. Så får jeg heller skaffe meg en elbil som pendlerbil i fremtiden og pensjonere F90en, og heller ha den som finværs- eller helgebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...