papertiger Skrevet September 25 Skrevet September 25 25 minutes ago, Fredrik 90 said: Hvilken stein har du sovet under? 😅 Etter at halve den aktive brukermassen på forumet her har fått seg i4 så har ikke denne modellen fått annet en stående applaus og trampeklapp her inne... Nest etter F11 så tror jeg dette må være verdens beste bil i følge Bimmers folket (Ja jeg spøker og er ironisk) Hvilken stein har du sovet under? Etter at halve den aktive brukermassen på forumet her har fått seg i4 så har ikke denne modellen fått annet en stående applaus og trampeklapp her inne - bortsett fra av @*MrB* som også har fått seg i4 - og stadig drar fram elementer han misliker med bilen Så at han kommer med en halv-positiv ting om i4 synes jeg fortjener en merkedag, kanskje en slags "den nasjonale i4 appreciation day". fupsaker, Ampera, *MrB* og 4 andre reagerte på dette 1 6
Fredrik 90 Skrevet September 26 Skrevet September 26 BMW er ganske høyrøstede når det kommer til å mene at fossile biler har en fremtid. Dette i stor kontrast til en del andre aktører, og dette til tross for at BMW putter milliarder av dollars i utviklingen av elbiler. Her viser BMW styrke i form av at man kan ha to tanker i hodet samtidig 👍 Sjefen selv har gått ut å kritisert at 2035 datoen for utfasing av ICE biler i EU er en stor feil. På tross av at BMW er blant de som selges flest EVs i EU. Siste nå er at en de høyere styremedlemmene i BMW nå går ut å sier følgende: "ICE and combustion will never disappear. Never!!" https://www.bmwblog.com/2025/09/17/bmw-believes-gas-engines-never-disappear/ Jeg heier på BMW, Toyota, Porsche, Mercedes og GM som motarbeider EU i sin "EV only" strategi. Med teknologi og effektiv produktutvikling vil de bevise at fossilbilen har livets rett også i fremtiden. Og vi vet at så lenge fossile biler tilbys, så vil aldri elbilene kunne ta helt over globalt.
mr.pingu Skrevet September 26 Skrevet September 26 Hørt rykte at det kommer snart ny tilbakekalling for en rekke modeller bygd i 2015-2021 med B48 motor. Startmotor skal være vist brannfarlig
papertiger Skrevet September 26 Skrevet September 26 For de som er interessert i NK iX3 i Rogaland: En Space Silver Supercharged utgave med 22” felger kommer på besøk til Hedin Stavanger helga 17-19 oktober. Mest sannsynlig visning lørdag og søndag før den skal videre til Danmark. Mulig den skal andre steder i Norge først? Var også på åpningen av Hedin Automotive Stavanger i går. Fikk erfart at bøttestolene i M3/M4 ikke er noe til hverdags bruk, selv ikke for en sprek 36-åring som meg. 😂 Første bil solgt hos Bavaria tilbake på 90-tallet. Space Silver fargeprøve fra iX1 sammen med Castanea skinn fra iX. Tror det kan bli en killer kombo på iX3. Cognac underst til sammenligning. Ron Jeremy, mslello, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7
Saltkjelen Skrevet September 26 Skrevet September 26 Space Silver og Castanea er en lekker fargekombinasjon. Jeg like at biler i sølv begynner å komme tilbake igjen. iX3 NK vises i Oslo 3. oktober. Sannsynligvis den samme bilen som den som kommer til Stavanger vil jeg tro. Marius2002, fupsaker, mslello og 1 annen reagerte på dette 4
E.H.D Skrevet September 26 Skrevet September 26 Space silver ser ganske mørk ut til å være en sølv farge, ligner litt på Donington grå på det bildet til @papertiger Hadde vært kjekt med en farge ala Donington som er en fin varm gråfarge synes jeg. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet September 26 Skrevet September 26 23 minutter siden, Saltkjelen skrev: Space Silver og Castanea er en lekker fargekombinasjon. Jeg like at biler i sølv begynner å komme tilbake igjen. iX3 NK vises i Oslo 3. oktober. Sannsynligvis den samme bilen som den som kommer til Stavanger vil jeg tro. Korrekt, jeg har time dagen før Lasse. Mulig å se den 02-04.10 i Oslo. Men det ble raskt fylt opp, mener Torsdagen forsvant meget raskt.
papertiger Skrevet September 26 Skrevet September 26 Aha, selger sa til meg at det ikke er noen timebestilling i Stavanger. “Åpent hus” rett og slett. Castanea ser rødbrunt ut for seg selv, men mot cognac er det veldig rødt. Uansett synd at M sport setene kun kommer i sort/grått. Så er det bekreftet Individual fargepalett fra sommeren av ifølge BMWblog. Holdt Space Silver opp mot Skyscraper grey, de var overraskende like. Tror kanskje donington grey er mer lik space Silver. Sjekk ut bilder av sistnevnte på iX1, utrolig fin farge egentlig. Tror også Oxide grey kan gjøre seg bra om den kommer. Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet September 26 Skrevet September 26 Til tross for at man kritiserer for det ene og det andre, må jeg erkjenne at et NK-design kan se lovende ut med litt høvelige hjul og senk med luftfjæring. Her illustrert ved G65 X5. fupsaker, mslello, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
Snagg30 Skrevet Onsdag kl. 16:26 Skrevet Onsdag kl. 16:26 FransEirik, fupsaker, papertiger og 3 andre reagerte på dette 3 1 2
Fredrik 90 Skrevet Onsdag kl. 19:06 Skrevet Onsdag kl. 19:06 Ganske kaotisk det rattet der… Mange fine sprekker å sette fast fingrene i når man sitter å fikler på langtur eller må gjøre en rask manøver med ikke alle fingrene rundt rattkransen
BrokeBoi Skrevet Torsdag kl. 10:09 Skrevet Torsdag kl. 10:09 17 hours ago, Snagg30 said: Et av de få rattene der ute hvor en tydelig rød stripe på toppen faktisk hadde gitt mening. Er jo umulig å vite om rattet står opp eller ned med mindre man ser på logoen. Marius2002 reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Torsdag kl. 10:13 Skrevet Torsdag kl. 10:13 17 timer siden, Snagg30 skrev: laffe og Marius2002 reagerte på dette 2
*MrB* Skrevet Torsdag kl. 16:07 Skrevet Torsdag kl. 16:07 Tenk å legge så mye arbeid i noe som ser så fullstendig meningsløst og uergonomisk ut. Nok et eksempel på at man endrer bare for å endre, helt uten å vurdere om det tilfører produktet noen form for merverdi. På tide at arkitekturopprøret sprer seg til bilverdenen også? Og samme med båter egentlig. Ligner ikke grisen de heller. Sammenlign en Windy eller Fairline fra 90-tallet med dagens modeller. 😵 Fredrik 90, Saltkjelen og Maxmek reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå